۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین احیای دشت قزوین نیازمند روحیه انقلابی است
کد خبر: ۳۶۱۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه انقلابی است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: احیای دشت قزوین نیازمند روحیه شجاعانه است و اگر در این دوره با چنین روحیه‌ای تلاش کنیم شگفتی عظیمی بزرگی ایجاد خواهیم کرد و وضعیت دشت قزوین بهتر از قبل خواهد بود.

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه انقلابی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی رجحانی پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از جنس تحول بوده و انقلابی کسی است که تحول‌خواه و به دنبال جهش و تغییرات بزرگ باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) بزرگترین فرد تحول‌خواه بوده که انقلاب اسلامی به عنوان ارزشمندترین نوآوری توسط ایشان و مشارکت مردم شکل گرفت.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: دنیای امروز که جهان در مسیر خودش حرکت می‌کند اکثر کشورها به دنبال تحول هستند، تحولی که شاید هم نام انقلاب نباشد ولی مفهوم انقلاب را به دنبال دارد. 

رجحانی بیان کرد: اگر امروز بخواهیم رویکرد توسعه اقتصادی دنیا را مورد ارزیابی قرار دهیم کارآفرینی و انجام فعالیت‌های بزرگ در آن معنا می‌شود.

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه انقلابی و شجاعانه است

وی تصریح کرد: امروز کشور با مشکلات اقتصادی همراه بوده و انقلابی بودن به معنای خلق ارزش‌ها در مسیر جنگ و جسورانه وارد عرصه شدن است زیرا یکی از محورهای انقلابی بودن تحقق همین امر است؛ هر جا که از روحیه تحولی و نترسیدن از ناشناخته‌ها عدول کردیم آسیب دیدیم.

 
معاون عمرانی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: احیای دشت قزوین نیازمند روحیه شجاعانه است و اگر در این دوره با چنین روحیه‌ای تلاش کنیم شگفتی عظیمی ایجاد خواهیم کرد و وضعیت دشت قزوین بهتر از قبل خواهد بود.

محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه این مراسم اظهار کرد: نام جهاد با ایثار آمیخته است و این نام در ذهن با جملات ایثار و شهادت به ذهن خطور می‌کند.

ارتقاء بهره‌وری بدون استفاده از دانش امکان پذیر نیست

وی افزود: مسلما تفاوت بین جهاد اکبر و اصغر برهمه عیان بوده و فعالیت حوزه جهاد کشاورزی از جنس جهاد اکبر است؛ تئوری مدیریت جهادی منتشر شده است و تنها ایدئولوژی و مکتوب نیست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: این سازمان ١٩ شهید، ٢٢ جانباز و تعداد قابل توجهی رزمنده افتخاری دارد که جهاد کشاورزی به برکت آنها باید اقدامات خود را برای حفظ انقلاب و دین در زمینه تولید به کار بگیرد.

عطایی عنوان کرد: کشاورزی قزوین با عنوان دشت قزوین آمیخته شده و ادعا داریم این دشت آغاز کننده کشاورزی از دهه ۴٠ بوده است و می‌طلبد شروع کننده کشاورزی دانش بنیان نیز باشد.

وی با اذعان به اینکه ارتقاء بهره‌وری بدون استفاده از دانش امکان پذیر نیست، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ٨٢ فصل‌الخطاب برای همه است.

این مسئول تصریح کرد: توسعه دشت قزوین در جنبه الگوی توسعه پایدار در دستور کار قرار دارد و الگوی کشت مؤلفه مهم توسعه دشت است.

عطایی در پایان ابراز کرد: کشاورزی قراردادی و توسعه از موضوعات مهمی است و اعتقاد داریم پرداختن به آن توسعه را تثبیت می‌کند.

انتهای پیام/4006
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان