۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ساماندهی پل شرکت نفت باتوجه به احیای فرودگاه قزوین ضروری است
کد خبر: ۳۶۱۵۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

ساماندهی پل شرکت نفت باتوجه به احیای فرودگاه قزوین ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تأمین روشنایی از ملزومات ایمنی پل شرکت نفت و مسیر دسترسی به فرودگاه در حال احیا قزوین است.

ساماندهی پل شرکت نفت باتوجه به احیای فرودگاه قزوین ضروری است
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه احداث روشنایی پل شرکت نفت اظهار کرد: ساماندهی پل شرکت نفت به جهت بهبود مسیر دسترسی به فرودگاه در حال احیا قزوین حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان قزوین پل شرکت نفت است که مسیر خطرناکی جهت تردد بود و به همین دلیل اسفند ماه سال گذشته اعتباری از منابع در اختیار برای ساماندهی این محور اختصاص یافت و مقرر شد تا در اولویت قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ضروری است برای بهبود این مسیر اقدامات دیگری هم در دستور کار قرار گیرد چراکه این محور یکی از مسیرهای دسترسی به فرودگاه در حال احیا استان است.

این مسئول گفت: بنا به اقتضائات، تکمیل این محور جهت بهره‌برداری فرودگاه که در سال آتی امیدواریم بخشی از خدمات آن آغاز شود، ضروری است تا از امکانات این محور به صورت ایمن و به شکل مناسب برخوردار باشیم.

رجحانی در پایان یادآور شد: نقاط پیرامونی مسیر هم شکل مناسبی ندارد و بهم ریختگی‌هایی وجود دارد که لازم است در فرآیند ساماندهی آن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان