۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب ایران شکل گرفت
کد خبر: ۳۶۱۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین:

بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب ایران شکل گرفت

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: بیداری اسلامی در دنیا با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب ایران شکل گرفت
علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب یک تحلیل بسیار عالمانه و دقیقی درمورد انقلاب اسلامی دارند که این انقلاب نشات گرفته از فطرت صحیح انسانی و آرمان‌های اسلامی مردم بوده است.

وی افزود: حضور علما و شکل‌گیری حوزه‌های علمیه یکی از دلایل ظهور و بروز مکتب شیعه و اسلام در کشور به شمار می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اسلام‌خواهی در فطرت مردم ایران بوده و همواره اجرای احکام و فرامین اسلامی جزو مطالبات مردمی است.

این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد: رژیم شاهنشاهی با تبعیت از فرهنگ غرب و ایادی استکبار در مقابل این آرمان‌خواهی مردم قرار گرفت؛ از جمله اقدامی که رضاخان در مسجد گوهرشاد در جریان کشف حجاب انجام داد و این اقدامات ضددینی رژیم شاهنشاهی عامل اصلی شکل‌گیری انقلاب شد.

وی عنوان کرد: درواقع رژیم طاغوت در مقابل فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی ایستاده بود و به تقلید از فرهنگ غرب و ایادی استکبار قصد داشت که دین  و آثار دین را از جامعه حذف کند.

تمام هدف استکبار مبارزه با دین و اسلام است

وی با بیان اینکه معاندین و مخالفین همواره در راستای مبارزه با دین مبین اسلام تلاش می‌کند، افزود: دیگر کشورهای مسلمان جهان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران به مبارزه با استکبار جهانی می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسلمانان جهان بعداز انقلاب اسلامی جرات و شهامت یافتند؛ بیداری اسلامی در دنیا با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بزرگترین یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
این مقام قضایی استان اضافه کرد: روحیه انقلابی و استقلال‌طلبی بیشتر گسترش پیدا کرد و موجب شد اسلام و مسلمانان روزبه‌روز توسعه و گسترش یابد و عزتشان بیشتر می‌شود اما در مقابل شاهد هستیم که ایادی کفر و جبهه استکبار در حال افول بوده و ضعیف‌تر می‌شوند.

وی تاکید کرد: تکلیف مدیران و دستگاه‌های اجرایی این است که به آن تعهدات و تکالیفی که مردم، نظام و حاکمیت و دین بر عهده آن‌ها گذاشته، تمام و کمال انجام دهیم و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری کوتاهی نداشته باشیم تا ترویج انقلاب اسلامی وعدالت‌خواهی در کشور و دنیا سرعت بگیرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان