۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین قزوین آرام‌ترین استان در اغتشاشات اخیر بود
کد خبر: ۳۶۱۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

قزوین آرام‌ترین استان در اغتشاشات اخیر بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در اغتشاشات اخیر قزوین جزو آرام‌ترین استان‌های کشور بود و مشکل جدی در این زمینه نداشتیم.

قزوین آرام‌ترین استان در اغتشاشات اخیر بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین شب گذشته در دیدار صمیمانه با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان اظهار کرد: خوشبختانه در اغتشاشات اخیر قزوین جزو آرام‌ترین استان‌های کشور بود و مشکل جدی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: 65هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند اما با این وجود فضای دانشگاه‌های ما در این ایام آرام بود و معدود مسائلی اتفاق افتاد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تعداد کسانی که به دلیل اغتشاشات در بازداشت به سر می‌برند بسیار اندک است.
این مسئول با اشاره به راه‌اندازی کمپ ماده16 گفت: استان قزوین تنها استانی بود که در کشور کمپ ماده16 نداشت و خوشبختانه در دولت سیزدهم این اتفاق مهم رقم خورد.

وی یادآور شد: در حال حاضر 200نفر در کمپ ماده 16 قزوین که در شهر الوند دایر است به سر می‌برند و این مرکز ظرفیت پذیرش افراد مورد نظر را دارد.

کبیری گفت: آمار رسمی و دقیقی از تعداد اتباع بیگانه ساکن در استان قزوین به دلیل اشتغال غیرقانونی برخی از آنان در بخش‌های مختلف وجود ندارد اما آمارهای موجود از تعداد ۷۵هزار نفری آنان حکایت دارد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ابراز کرد: با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان طی ماه‌های اخیر ۲ باب مدرسه برای فرزندان اتباع بیگانه در قزوین برپا و ۴۰۰ دستگاه تبلت نیز بین دانش آموزان مذکور توزیع شد.
این مسئول در پایان گفت: مجوزهای ۲۹۰ ثمن و نهاد غیردولتی در راستای همکاری با تشکل‌های مردم نهاد این استان مورد بازنگری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان