۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین دو زندانی غیرعمد با فروش آثار هنری در قزوین آزاد شدند
کد خبر: ۳۶۱۴۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۸ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

وقتی هنر ناجی زندگی می‌شود؛

دو زندانی غیرعمد با فروش آثار هنری در قزوین آزاد شدند

مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: زندانی جرائم غیرعمد از محل فروش آثار رویداد فرهنگی-هنری «برای مادر» آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

دو زندانی غیرعمد با فروش آثار هنری در قزوین آزاد شدند
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمدحسین فائزی امروز در اختتامیه رویداد برای مادر اظهار کرد: برای مادر رخدادی بود که آثار برجسته‌ای توسط مخاطبین آن ایجاد شد و نگاه تازه‌ای در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی به جایگاه والای مادر به روی نوجوانان و جوانان جامعه باز کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین  گفت: برای مرحله بعد این رویداد، با انجام مصاحبه و گزینش از شرکت‌کنندگان تلاش داریم به ارتقاء کیفی و تخصصی‌تر شدن آثار کمک کنیم.

فائزی ادامه داد: در همین راستا، یک مرکز صنایع خلاق فرهنگی به نام عمارت هنر در ساختمان مدرسه امیرکبیر سابق ، بیستم بهمن ماه جاری افتتاح می‌شود که پذیرای دانش آموزان خلاق و ایده‌پرداز به طور دائمی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که این مرکز بتواند شکوفا کننده ایده‌های مختلف هنری در عرصه‌های گوناگون برای تمام نوجوانان و جوانان استان باشد و از نظر تخصصی و تولید آثار فاخر یکی از مراکز مورد توجه کشور باشد.

این مسئول در پایان گفت: زندانی جرائم غیرعمد از محل فروش آثار رویداد فرهنگی-هنری «برای مادر» آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان