۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین خبر تعطیلی مدارس تاکستان صحت ندارد
کد خبر: ۳۶۱۲۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

مدارس تاکستان فردا یکم بهمن‌ماه حضوری است

فرماندار شهرستان تاکستان با تکذیب اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از برگزاری حضوری کلاس‌های درس در این شهرستان خبر داد.

خبر تعطیلی مدارس تاکستان صحت ندارد
اسد‌اله حمزه‌ای، فرماندار شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بر اساس مصوبات کارگروه کمیته اضطرار آلودگی استانی، قرار شد تا کارگروه اضطرار آلودگی هوا با ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها به صورت مجزا تشکیل و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در این کمیته تصمیم‌گیری شود.
 
وی افزود: پیرو گزارش‌های رسیده از سازمان هواشناسی و محیط زیست، شاخص آلایندگی در تاکستان عدد 108 را نشان می‌دهد، به همین دلیل فعالیت مدارس در این شهرستان حضوری و اخبار مبنی بر غیرحضوری شدن مدارس صحت ندارد.
 
فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی دانشگاهی نیز دایر است، بیان کرد: فعالیت ادارات نیز بر اساس مصوبه ستاد گارگروه استانی دایر خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: خبر تعطیلی مدارس تاکستان توسط اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زودهنگام و بدون هماهنگی انجام شده‌ است.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان