۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین هوای قزوین تا پایان هفته آلوده و ناسالم است
کد خبر: ۳۶۱۲۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای استان:

هوای قزوین تا پایان هفته آلوده و ناسالم است

سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ثابت ماندن شرایط جوی، احتمال افزایش میزان آلودگی به صورت لحظه‌ای و تداوم آن تا پایان هفته جاری وجود دارد.

هوای قزوین تا پایان هفته آلوده و ناسالم است
سعیدمیرزاحسینی در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین؛ با اشاره به تداوم آلودگی در استان قزوین اظهار کرد: شاخص آلودگی 100 و 150 برای گروه‌های حساس ناسالم است که استان قزوین طی روز گذشته با این وضعیت مواجه بود.

وی افزود: براساس پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ثابت ماندن شرایط جوی، احتمال افزایش میزان آلودگی به صورت لحظه‌ای و تداوم آن تا پایان هفته جاری وجود دارد.

سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین بیان کرد: باتوجه به تعطیلی مدارس این استان و غیرحضوری بودن کلاس‌های درس، مشکلی در سلامت دانش‌آموزان قابل احصا نیست.

میرزاحسینی با اشاره به شاخص آلودگی هوای مناطق مختلف استان قزوین بیان کرد: شاخص آلودگی شهرستان قزوین طی امروز 177، آبیک 164 و الوند 165 است.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر بیشترین میزان آلودگی مربوط به شهرستان قزوین است، عنوان کرد: شاخص آلودگی این شهرستان طی روز گذشته 143، شهر الوند 112 و شهرستان آبیک 103 بوده است.

این مسئول گفت: با ثابت ماندن جو و افزایش شاخص آلودگی و هوای ناسالم، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، محدود کردن فعالیت بیماران قلبی و عروقی، کودکان، سالخوردگان به مدت طولانی مدت در فضای باز توصیه می‌شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان