۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ‍۱۸۶ راه روستایی مسدود در قزوین بازگشایی شد
کد خبر: ۳۶۱۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت: ۰:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری استان قزوین:

‍۱۸۶ راه روستایی مسدود در قزوین بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته ۲۲۸محور روستایی در استان را مسدود کرد، گفت: تاکنون ۱۸۶ محور بازگشایی شده و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن ۴۲ محور دیگر هستند.

‍۱۸۶ راه روستایی مسدود در قزوین بازگشایی شد
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ جواد حق‌لطفی درباره وضعیت راه‌های روستایی استان اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۲۸راه روستایی در اثر بارش برف مسدود شده بود که تاکنون ۱۸۶ راه توسط نیروهای راهداری بازگشایی می‌شود.

وی افزود:عملیات بازگشایی این تعداد راه روستایی از ساعات آغازین بامداد امروز دوشنبه توسط راهداران استان آغاز و تا دقایقی پیش ادامه داشت. 

مدیرکل راهداری استان از آماده باش تمام نیروهای راهداری در سطح استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: در شبانه روز گذشته و به دنبال بارش سنگین برف و کولاک عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و شریانی با استفاده از ۳۰۰ دستگاه خودرو و ۴۵۰ نیروی راهدار انجام شد. 

حق‌لطفی ادامه داد: با تلاش بی‌وقفه همین تیم‌ها هیچ یک از راه‌های شریانی و اصلی استان حتی برای لحظه‌ای مسدود نشد و تردد با وجود بارش شدید برف برقرار بود. 
 
وی با بیان اینکه تلاش راهداران استان در مسیرهای روستایی نیز تا بازگشایی آخرین محور مسدود ادامه خواهد یافت، گفت: در پی بارش برف در شبانه روز گذشته ۳هزار و ۲۷۵تن ماسه و نمک برای برف‌روبی راه‌ها مصرف شد.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان