۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ۴۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان تاکستان بازگشایی شد
کد خبر: ۳۶۱۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان تاکستان:

۴۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان تاکستان بازگشایی شد

فرماندار شهرستان تاکستان در خصوص وضعیت راه‌های روستایی شهرستان تاکستان گفت: به کمک راهداری شهرستان و دهیاری‌های هر بخش راه‌هایی روستایی در حال بازگشایی است و تاکنون ۴۰ درصد از این راه‌ها بازگشایی شده است.

۴۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان تاکستان بازگشایی شد
اسداله حمزه‌ای فرماندار شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان با توجه به بارش برف روز اخیر اظهار کرد: خوشبختانه تمام محورهای مواصلاتی و راه‌های اصلی شهرستان تاکستان باز بوده و تردد عادی و روان است.

وی در خصوص وضعیت راه‌های روستایی شهرستان تاکستان افزود: به کمک راهداری شهرستان و دهیاری‌های هر بخش راه‌هایی روستایی در حال بازگشایی است و تاکنون 40 درصد از این راه‌ها بازگشایی شده‌ است.

فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز یک خانم باردار در بخش خرمدشت که نیازمند درمان پزشکی بود و یک خانم باردار دیگر در بخش روستای علنقیه که زمان زایمان او فرا رسیده بود را با همکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم.

حمزه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس هم بیان کرد: با توجه به تصمیم‌گیری‌ ستاد مدیریت بحران استان تمامی امتحانات داخلی مدارس لغو شده و تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار خواهند شد اما امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه به قوت خود باقی است.

وی اذعان کرد: همچنین براساس مصوبه ستاد بحران استان شروع به کار ادارات شهرستان از امروز تا پایان هفته ساعت ۹صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

فرماندار شهرستان تاکستان در پایان گفت: کلاس‌های دانشگاهی تا آخر هفته تعطیل شدند اما امتحانات آن‌ها در روزهای تعیین شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان