۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین چهار مسجد در شهرستان آبیک آماده اسکان اضطراری مسافران است
کد خبر: ۳۶۱۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آبیک:

چهار مسجد در شهرستان آبیک آماده اسکان اضطراری مسافران است

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته دو مسجد در داخل شهر و دو مسجد در جاده زیاران-طالقان برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم و سنگین شدن بارش‌ها از ظرفیت آنان استفاده کنند.

چهار مسجد در شهرستان آبیک آماده اسکان اضطراری مسافران است
حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص شرایط این شهرستان بعد از بارش برف اظهار کرد: بارش برف در شهرستان آبیک همزمان با سراسر استان از شب گذشته آغاز شده و کلیه نیروهای راهداری و امدادی در این شهرستان در آماده‌باش کامل و اجرای خدمت هستند.

وی افزود: امروز با توجه به بارش برف در سطح شهرستان آبیک تمامی دانشگاه‌ها و مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل بوده و امتحانات متوسطه اول و دانشگاه‌ها لغو شده است و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته به روز‌های آتی موکول می‌شود.
 
فرماندار شهرستان آبیک در خصوص وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان بیان کرد: از ساعت پنج صبح امروز با شروع بارش‌ برف در محورهای این شهرستان، تمام نیروهای خدمات‌رسان اعم از پلیس راه و نیروهای راهداری در حال بازگشایی، نمک‌پاشی و برف‌روبی راه‌ها هستند و با وجود شرایط سخت جوی تمامی محورهای اصلی به جز چند محور فرعی باز بوده و ترددها روان است.
 
فتوحی با اشاره به ادامه بارش‌ها در محور اتوبان قزوین-تهران اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در محور اتوبان قزوین-تهران به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی بوده و مشکل جدی در این محور وجود ندارد، در جاده قدیم هم همکاران ما در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

وی ادامه داد: ظهر امروز بازدیدی از جاده طالقان به سمت زیاران داشتیم که خوشبختانه نیروهای امدادی در آنجا مستقر بوده و تردد نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان آبیک عنوان کرد: همچنین عملیات امدادرسانی در داخل شهر آبیک نیز در حال انجام است و تمامی نیروها در حال آماده‌باش قرار دارند.

فتوحی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ موردی از درراه‌ماندن همشهریان در محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش نشده است، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته دو مسجد در داخل شهر و دو مسجد در جاده زیاران-طالقان برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شده تا در صورت لزوم و سنگین شدن بارش‌ها از ظرفیت آنان استفاده کنند.

وی افزود: همچنین سه نانوایی در حال آماده‌باش است تا در صورت لزوم از ظرفیت پخت آنان برای کمک به شهروندان استفاده شود.

فرماندار شهرستان آبیک در پایان گفت: در حال حاضر در محورهای اصلی شهرستان آبیک مسیر بسته‌ای وجود ندارد و مسیرهای فرعی و روستایی با همت نیروهای امدادرسان در حال بازگشایی و برف‌روبی است.
 
انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان