۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین افزایش ۳ونیم درصدی مصرف گاز استان طی شبانه‌روز گذشته
کد خبر: ۳۶۱۱۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

افزایش ۳ونیم درصدی مصرف گاز استان طی شبانه‌روز گذشته/ ۴دستگاه اجرایی از شرکت گاز اخطار گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: میزان مصرف گاز استان طی شبانه‌روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب بوده که در مقایسه با روز گذشته با ۳ و نیم درصد افزایش مصرف همراه بود.

افزایش ۳ونیم درصدی مصرف گاز استان طی شبانه‌روز گذشته
علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین آمار میزان مصرف گاز در سطح استان، اظهار کرد: میزان مصرف گاز استان طی شبانه‌روز گذشته 12 میلیون و سیصد هزار متر مکعب بوده که در مقایسه با روز گذشته با 3ونیم درصد افزایش مصرف همراه بود.

وی افزود: علی‌رغم تعطیلی ادارات و مدارس طی دو روز اخیر، به نظر می‌رسد که این افزایش مصرف بیشتر در حوزه مشترکین خانگی رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم ضمن رعایت دمای رفاه 18 تا 21 درجه در منازل و حداکثر 18 درجه در اماکن اداری و فضاهای تجاری، در صرفه‌جویی گاز سهیم باشند.

حجتی‌پور ابراز کرد: به ازای هر یک درجه کاهش دما در محل کار و زندگی ما 6 درصد کاهش مصرف گاز را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با پایش مستمر فشار گاز در سطح استان تاکنون هیچ‌گونه کاهش فشاری برای مصارف خانگی نداشتیم اما محدودیت‌هایی برای تمامی صنایع به جز دارویی و غذایی اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تعطیلی اماکن ورزشی و استخرها خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دما طی روزهای اخیر در جهت مدیریت مصرف گاز، محدودیت‌هایی هم برای استخرها و اماکن ورزشی اعمال شده و به آن‌ها اعلام شده است.

حجتی‌پور اذعان کرد: با توجه به تعطیلی ادارات باید موتورخانه‌های ادارات خاموش باشند لذا پایش‌ها و بازدید‌های مستمر در سطح ادارات در حال انجام است؛ چنانچه اداره‌ای محدودیت الگوی دمایی را رعایت نکند و یا سیتم‌های گرمایشی آن در این روزهای تعطیل روشن باشد، قطعا اخطار لازم را دریافت و در صورت تکرار جریان گاز آن قطع خواهد شد.

وی در پایان گفت: روز گذشته 104 مورد بازدید در سطح ادارات انجام شد که به 4 مورد از آن‌ها اخطار داده شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان