۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افزایش ۱۰ درصدی یارانه فروش نان در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۰۶۹۲ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۲۲ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین خبر داد

افزایش ۱۰ درصدی یارانه فروش نان در استان قزوین

آزیتا اسدی گفت: سهم یارانه فروش نان با هدف کمک به هزینه‌های تولید برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در این استان ۱۰ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۰ درصدی یارانه فروش نان در استان قزوین

آزیتا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: سهم یارانه فروش نان با هدف کمک به هزینه‌های تولید برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در این استان ۱۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش سهم یارانه نان در راستای اجرای فاز سوم هوشمندسازی فروش آرد و نان از ۱۵ درصد به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین اضافه کرد: این اقدام با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تولید، کمک به معیشت فعالان این بخش و همچنین عدالت در عملکرد واحدهای نانوایی انجام شده است.

اسدی تصریح کرد: تا قبل از این افزایش سقف دریافت یارانه برای هر واحد نانوایی ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده بود، اما اکنون این سقف آزاد گذاشته شده و نانوا بر اساس عملکرد انجام شده یارانه دریافت می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از انجایی که سهم آرد هر واحد نانوایی بر اساس عملکرد ماه گذشته او تعیین می‌شود، انتظار داریم با افزایش یارانه فروش نان همکاری و تعامل این واحدها در راستای خدمات رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان بیش از گذشته افزایش یابد.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان