۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین با تمام وجود از تیم ملی فوتبال کشور حمایت می‌کنم 
کد خبر: ۳۶۰۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱ ساعت: ۱۶:۳۸ ↗ لینک کوتاه

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد:

با تمام وجود از تیم ملی فوتبال کشور حمایت می‌کنم 

محمد اصلانی گفت: تیم ملی فوتبال ایران نماینده مردم ایران است و با تمام وجود از این تیم حمایت می‌کنم، امیدوارم در این مسابقات بازی‌هایی خوبی از تیم ملی کشورمان ببینیم. 

با تمام وجود از تیم ملی فوتبال کشور حمایت می‌کنم 
محمد اصلانی سرمربی تیم کشتی آزاد پتروپالایش بیلیش تاکستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی صبح قزوین، اظهار کرد: تیم پتروپالایش بیلیش تاکستان نماینده استان قزوین با حمایت‌های مهندس بابک داس‌تیشه مدیرعامل باشگاه و مهندس هادی علمداری، تمرینات منظم بازیکنان و تلاش کادر فنی توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد برسد.

وی خاطر نشان کرد: این باشگاه علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد، در لیگ برتر رشته تیروکمان هم به قهرمانی رسیده است.

اصلانی خاطرنشان کرد: تیم ما قبل از این توانسته بود با هماهنگی‌های حسین رحمانی رئیس هیات کشتی تاکستان بعد از قهرمانی در لیگ یک کشتی به لیگ برتر راه پیدا کند، در این مرحله با به کارگیری کشتی‌گیران خوب و زبده، گرفتن کشتی‌های سخت و تمرینات منظم هدف خود را قهرمانی در لیگ برتر قرار دادیم که خوشبختانه در مرحله نیمه رقابت‌ها با نتیجه ۸ بر ۲ از سد رقیب مازندرانی خود ستارگان ساری بگذریم.

وی ادامه داد: در نهایت با راهیابی به مرحله فینال مسابقات در یک مصاف پایاپای با شکست تیم بانک شهر عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد کشور را از آن خود کردیم. 

این مربی کشتی خاطرنشان کرد: در مرحله لیگ یک چندین کشتی‌گیرتاکستانی در تیم داشتیم که در مرحله لیگ برتر باتوجه به حساسیت رقابت‌ها باید تیم را به طور جدی تقویت می‌کردیم که چندین کشتی‌گیر کاربلد چون امیر حسین زارع دارنده نشان طلای جهان و برنز المپیک، یونس امامی دارنده دو نشان برنز جهان، علیرضا سرلک دارنده نشان نقره و علیرضا کریمی دارنده نشان برنز جهان و دو قهرمان مطرح روسی را در تیم بکار گرفته تا بتوانیم از سد حریفان حرفه‌ای لیگ برتری بگذریم.

سرمربی تیم پترو پالایش بیلیش تاکستان با بیان اینکه در مرحله لیگ برتر 23 بازیکن را به خدمت گرفتیم، افزود: تیم بیلیش امسال امیر رضا معصومی، امیر علی آذر پیرا و محمد صادق و امیر حسین فیروز پور دارندگان نشان طلای امیدهای جهان را هم در اختیار داشت.

رحمانی در خصوص وضعیت کشتی استان قزوین بیان کرد: واقعیت این است که کشتی قزوین وضعیت مناسبی ندارد، اگر شرایط کشتی‌گیران بومی استان خوب بود حتما تیم را با همان بازیکنان پیش می بردیم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات لیگ برتر بسیار بالاست، تمام تیم‌ها قوی هستند، ما در بازی فینال تیم بانک شهر را با نتیجه 5-5 و باامتیاز ریز بردیم، لذا این صحنه جای کارآزمودن نیست.

 سرمربی تیم پترو پالایش بیلیش تاکستان عنوان کرد: هدف تیم ما بعد از مسابقات لیگ برتر، شرکت در رقابت باشگاه های جهان است که انشاالله با همین ترکیب وارد مسابقات بشویم.

وی با گلایه‌مندی از مسئولین هیات کشتی استان قزوین گفت: متاسفانه هیات کشتی استان قزوین هیچ حمایتی از تیم ما نکرده و بنده تنها در روز مسابقات برای اولین بار رئیس هیات کشتی استان را مشاهده کردم، انتظار ما از ایشان حمایت مادی نیست بلکه با حضور در سر تمرینات و مسابقات تیم بیلیش ما را حمایت کنند، یک خسته نباشید بگویند تا بدانیم برای آنان مهم هستیم.

اصلانی با تشکرو قدردانی از حمایت‌های رجب رحمانی، یادآور شد: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار تاکستان بارها پای تیم بوده و به کشتی‌گیران انگیزه داده‌اند، اما از هیات کشتی استان خبری نبوده است.

وی تاکید کرد: حضور این تیم برای استان قزوین یک فرصت است، هیات کشتی استان باید تلاش کند با حمایت خود این تیم را نگه داشته و قدم‌هایی در راستای بهبود وضعیت کشتی و بالاکشیدن سطح ورزشکاران بومی قزوین بردارد، چرا که این کم‌کاری‌ها به ضرر قزوین است، معلوم نیست این تیم تا چه زمانی در تاکستان بماند، سال‌ها طول خواهد کشید که کسی مانند احسان لشگری برای قزوین پدید بیاید و این مهم نیاز به برنامه‌ریزی و وقت گذاشتن کافی دارد. 
 
اصلانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران نماینده مردم ایران است و با تمام وجود از این تیم حمایت می‌کنم، امیدوارم در این مسابقات بازی‌هایی خوبی از تیم ملی کشورمان ببینیم. 

وی ادامه داد: تیم‌های ایرانی درهر رشته‌ای تیمی و انفرادی، کشتی، فوتبال و والیبال همه بخشی از وجود و هویت ما هستند مگر می‌شود نسبت به سرنوشت تیم ملی بی‌تفاوت بود، وقتی پرچم ایران در هرعرصه‌ای بالا می‌رود انگار همه در این افتخار سهیم هستیم.

سرمربی تیم بیلیش تاکستان خاطرنشان کرد: اینکه برخی از هموطنان بی‌رحمانه به تیم ملی فوتبال می‌تازند، این کارها به تیم ملی و کشورمان آسیب می‌زند، دود این فشارهای روانی و تضعیف به چشم همه مردم خواهد رفت.

وی در پایان گفت: همه باید همدل و همراه تیم ملی فوتبال ایران باشیم و برای آن آرزوی پیروزی داشته باشیم و بدانیم که اگر مشکلی در کشور وجود دارد باید به دست خودمان حل بکنیم و به غریبه دل بندیم، چرا که آنان هدفی جز تضعیف ایران ما نخواهند داشت.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان