۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بخاری تابشی گرماتاب
کد خبر: ۳۶۰۲۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۲۴ ساعت: ۲۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

بخاری تابشی گرماتاب

امروزه دستگاه گرماتاب بسیار مورد استقبال کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. این سیستم از روش گرمایش تابشی برای تامین گرمایش محیط استفاده می کند. روشی بهینه و کارآمد که راندمان بالای آن در طول سالیان گذشته اثبات گردیده است. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم کرد.

بخاری تابشی گرماتاب

امروزه دستگاه گرماتاب بسیار مورد استقبال کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. این سیستم از روش گرمایش تابشی برای تامین گرمایش محیط استفاده می کند. روشی بهینه و کارآمد که راندمان بالای آن در طول سالیان گذشته اثبات گردیده است. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم کرد.

گرمایش تابشی چیست؟

 

در طبیعت به طور کلی گرما از طریق سه روش، همرفتی، رسانش و تابش بین اجسام منتقل می گردد. اجسامی که در دمای فراتر از صفر مطلق قرار دارند از خود تشعشع صادر می کنند. از این خاصیت خاص در سیستم‌های گرمایش تابشی مورد استفاده قرار گرفته است.

خورشید یکی از ایده آل ترین مثال‌ها برای بیان مفهوم گرمایش تابشی است. خورشید در فاصله بسیار دور از سطح کره زمین قرار دارد اما گرمای آن بصورت امواج به سطح زمین می رسد و بصورت تابشی سبب گرم شدن اجسام می گردد.

بخاری تابشی

بخاری های تابشی با الهام از طبیعت طراحی شده‌اند و در ساختار این دستگاه معمولا احتراق درون لوله‌های آتشخوار سبب افزایش دما شده و حرارت ایجاد شده به وسیله یک رفلکتور به محیط بازتاب می شود. گرماتاب یکی از شناخته شده ترین دستگاه‌های بخاری تابشی می باشد. این محصول با نام‌های دیگری همچون هیتر تابشی، گرمایش تابشی، بخاری تشعشعی، بخاری صنعتی نیز شناخته می شود.

شرکت ایران مشعل

گرماتاب در واقع برند ثبت شده شرکت ایران مشعل می باشد و این شرکت اولین وارد کننده سیستم های گرمایش تابشی در ایران می باشد. کلیه محصولات تولیدی شرکت ایران مشعل  با ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال گارانتی و تعویض لوله ها ارایه میگردد. کلیه محصولات شرکت ایران مشعل دارای نشان استاندارد از سازمان استاندارد کشور و منطبق با بالاترین استاندارد های اروپایی تولید و عرضه میگردد. آزمایشگاه مجهز شرکت به عنوان همکار اداره استاندارد جهت تست و بازرسی دستگاههای تابشی لوله در کشور معرفی گردیده است.

ویژگی های دستگاه گرماتاب

 

دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب در ابعاد مختلف تولید می گردد. این دستگاه برای عملکرد بهینه خود به انرژی گاز نیاز دارد. دستگاه گرماتاب برای تامین گرمایش کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مزایای زیر است:

  • عدم اشغال فضای فیزیکی مفید

 گرماتاب با توجه به اینکه در ارتفاع نصب می شود برخلاف اکثر بخاری زمینی که بزرگ و جاگیر هستند، فضای مفیدی را اشغال نمی کند.

  • مستقل بودن کارکرد هر دستگاه

در محیط‌های که بیش از یک دستگاه گرماتاب نصب شده است عملکرد هر دستگاه بصورت مستقل بوده و مشکل در یک دستگاه سبب اختلال در کاکرد بقیه دستگاه نخواهد شد.

  • گارانتی بلند مدت دستگاه

 دستگاه‌های گرماتاب محصول تولیدی شرکت ایران مشعل بوده دارای گارانتی و خدمات بلند مدت این شرکت می باشد.

  • صرفه جویی در مصرف گاز و برق

یکی دیگر از ویژگی های مثبت دستگاه های گرماتاب صرفه جویی در مصرف گاز و برق است.

  • عدم نیاز به موتورخانه مرکزی
  • امکان تامین گرمایش بصورت موضعی
  • تامین گرمایش سریع پس از روشن شدن

بخاری های تابشی برقی

بخاری تابشی گرماتاب که در ابتدای این مقاله با آن آشنا شدید با گاز و برق همزمان کار می کند. البته عمده مصرف این دستگاه انرژی گاز بوده و مصرف برق این دستگاه بسیار کمتر می باشد و تنها برای استارت اولیه دستگاه از برق استفاده می شود.

نوع دیگر دستگاه به غیر از گاز سوز بودن، دستگاه گرماتاب برقی میباشد که تنها با برق کار می کند. این دستگاه با توجه به پرهزینه بودن مصرف برق، بیشتر در مکان هایی توصیه می شود که امکان تامین برق را ندارند. این دستگاه با امکان نصب بر روی دیوار و نصب بر روی پایه طراحی و تولید گردیده است.

به‌ کار بردن بخاری تابشی برقی در رستوران‌­ها به دلیل تامین گرمایش موضعی، مقاوم بودن دربرابر رطوبت، مقاوم بودن دربرابر عوامل آسیب رسان محیطی، بالا بودن راندمان حرارتی المنت، نصب راحت، تعمیر و نگهداری آسان، توزیع یکنواخت گرما در کل محیط، صدای بسیار پایین، اشغال فضای کم، عدم‌ تولید آلاینده و سازگار بودن با محیط زیست و قیمت مناسب نسبت به دیگر لوازم گرمایشی و داشتن ساختاری با کیفیت، بسیار مورد استقبال است.

 

 

درخواست خرید گرماتاب

برای خرید و مشاوره رایگان دستگاه‌های تابشی گرماتاب می توانید از طریق شماره تماس‌ 09124884905 با ما در ارتباط باشید یا با مراجعه به وب سایت گرماتابان به آدرس garmataaban.com  اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع دستگاه‌های تابشی بدست بیاورید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان