۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین دومین رویداد استانی «استاپ موشن» در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۶۰۰۸۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۱۴ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

دومین رویداد استانی «استاپ موشن» در قزوین برگزار شد

مسئول مرکز رشد حوزه هنری قزوین گفت: دومین مرحله رویدادهای استانی «استاپ موشن» با همکاری حوزه هنری استان قزوین و حوزه هنری کودک و نوجوان در محل نگارخانه استاد محصص برگزار شد.

دومین رویداد استانی «استاپ موشن» در قزوین برگزار شد
به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین ؛مسئول مرکز رشد حوزه هنری قزوین گفت: دومین مرحله رویدادهای استانی «استاپ موشن» با همکاری حوزه هنری استان قزوین و حوزه هنری کودک و نوجوان در محل نگارخانه استاد محصص برگزار شد.

مرتضی سازنده ضمن معرفی رویداد «استاپ موشن»، اظهار کرد: تکنیک هنری استاپ موشن و آموزش چگونگی ساخت استاپ موشن موضوع رویداد یک روزه حضوری بود که بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز قزوینی در آن حضور داشتند.  

وی به تشریح فضای کلی رویداد پرداخت و بیان کرد: رویداد ملی استاپ موشن یک رویداد متفاوت با رویدادهای مشابه هنری است. در این رویداد نوجوانان تیم می‌سازند و یاد می‌گیرند چطور کار گروهی انجام بدهند و در خلال این کار تیمی تولیدات هنری داشته باشند.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری قزوین خاطرنشان کرد: رویداد ملی استاپ موشن به ما می‌آموزد همیشه امکانات و بودجه اولویت نیست. اولویت، توانمندی‌های ما و خلاقیتی است که در کار هزینه می‌کنیم. اینجا بچه‌ها با کمترین تجهیزات استاپ موشن می‌سازند تا بتوانند در راستای رسالت فرهنگی و رسانه‌ای خود به ایفای نقش بپردازند.

وی گفت: با اتمام آموزش مربیان، تیم‌ها فعالیت گروهی خود را پیرامون ساخت استاپ موشن شروع کردند و با کمک منتورهای حاضر در رویداد به پیاده‌سازی ایده‌ها و طراحی صحنه کار خود پرداختند.

سازنده ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان با تکنیک هنری استاپ موشن، ترویج جایگاه استاپ موشن و تشویق و توانمندسازی جوانان برای ایفای نقش رسانه‌ای خود اهداف برگزاری دومین رویداد ملی استاپ موشن است.

بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری قزوین، مربیان و منتورهای حاضر در رویداد علاوه بر ارائه همزمان نمونه‌ کارهای فاخر این تکنیک هنری، به آموزش استاپ موشن و معرفی انواع آن پرداختند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان