۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین استعدادیابی اولویت‌ اصلی هیئت کشتی استان است
کد خبر: ۳۵۹۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲۸ ساعت: ۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت کشتی استان قزوین:

استعدادیابی اولویت‌ اصلی هیئت کشتی استان است

حسین یکتایی گفت: باتوجه به شرایط کرونا و تعلل در تمرینات متاسفانه از بین ۶ ورزشکار اعزامی به مسابقات تاکنون نتیجه‌ای دریافت نکردیم که امیدواریم با اجرای برنامه‌های در نظرگرفته شده بتوانیم سطح کشتی استان را ارتقاء دهیم.

استعدادیابی اولویت‌ اصلی هیئت کشتی استان است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ روز گذشته مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان قزوین با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات، حسین یکتایی به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان انتخاب شد.


حسین یکتایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در روند برگزاری انتخابات رئیس هیئت کشتی با کسب اکثریت آرا و اخذ 19 رای به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قزوین انتخاب شدم.

وی افزود: همچنین مژگان حسن‌زاده به عنوان نایب رئیس، محمد مشهدی آقایی به عنوان کارشناس خبره، محمد داوودی عضو هیئت رئیسه آقا، فاطمه محمدبیگی عضو هیئت رئیسه خانم و کوروش کشاورز عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار به عنوان اعضای هیات رئیسه کشتی استان قزوین انتخاب شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قزوین با اشاره به برنامه‌ها و اهداف هیئت کشتی استان تصریح کرد: روند مستمر استعدادیابی، نخبه پروری، پیگیری اسپانسر برای هیئت، اعزام ورزشکاران به مسابقات و اردوها، تقویت بنیه هیئت کشتی به لحاظ ساختاری، نرم افزاری، فنی، آموزشی و داروی و سایر حوزه‌های مربی‌گری از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که در آینده برای پیشبرد کشتی استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

یکتایی درخصوص وضعیت کنونی کشتی استان بیان کرد: باتوجه به شرایط کرونا و تعلل در تمرینات متاسفانه از بین 6 ورزشکار اعزامی به مسابقات تاکنون نتیجه‌ای دریافت نکردیم که امیدواریم با اجرای برنامه‌های در نظرگرفته شده بتوانیم سطح کشتی استان را ارتقاء دهیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود 2 هزار کشتی‌گیر فعال در تمام رنج سنی نونهال، جوان، بزرگسال و پیشکسوت در سطح استان داریم که 120 کشتی گیر در این میان منتخبین استان برای اعزام به مسابقات در سطح کشورهستند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان