۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین تداوم صدرنشینی شمس آذر با شکست نماینده آستارا
کد خبر: ۳۵۹۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

تداوم صدرنشینی شمس آذر با شکست نماینده آستارا

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته هفتم لیگ دسته یک با پیروزی خانگی مقابل شهرداری آستارا همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

تداوم صدرنشینی شمس آذر با شکست نماینده آستارا
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از ایسنا، رقابت‌های لیگ یک فوتبال پنجشنبه شب ۱۴ مهر در قزوین پیگیری شد و شمس آذر قزوین میزبان شهرداری آستارا بود.

در ابتدای این دیدار که در ورزشگاه سردار آزادگان و با حضور ۲۰۰۰ هوادار برگزار شد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی از دلاورمردان عرصه نظم و امنیت با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان و مسئولین هیئت  فوتبال استان تقدیر شد.

در این دیدار شاگردان سعید دقیقی نیمه نخست را با یک گل خورده راهی رختکن شدند و نیمه مربیان با تغییر تاکتیک در روند بازی تیم شمس آذر، نماینده استان در دقایق ۴۸، ۵۶ و ۸۷ نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد و با این برد جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی محکم کرد.

در پایان این دیدار سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در جمع خبرنگاران از مردم و مسئولین قزوینی خواست تا از تیم حمایت کنند.

دقیقی ادامه داد: یک بازی با کیفیت را از تیم و بازیکنانم دیدیم و باید از همه آن‌ها تشکر کنم، در نیمه اول اتفاقی گل خوردیم ولی موقعیت‌های خوبی داشتیم و تیم در نیمه دوم شکل بهتری به خود گرفت تا جایی که حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر اضافه کرد: علی رغم اینکه تیم حریف، تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان جوان و پرانرژی داشت و در شرایطی که تیم مقابل با پنج دفاع و سه هافبک در زمین خود دفاع می‌کرد موفق شدیم با نظم و اهداف تاکتیکی خاص خودمان به گل برسیم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان