۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین نیروگاه شهید رجایی قزوین همچنان مازوت می‌سوزاند
کد خبر: ۳۵۷۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۴ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبیک:

نیروگاه شهید رجایی قزوین همچنان مازوت می‌سوزاند

امید رحمانی‌ گفت: در راستای حل مشکل سوخت و نحوه فعالیت نیروگاه شهیدرجایی پیگیری‌های متعددی انجام شده و دستگاه قضایی نیز برای رفع موانع موجود به این پرونده ورود کرده‌است.

نیروگاه شهید رجایی قزوین همچنان مازوت می‌سوزاند
امید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت ناسالم هوای شهرستان آبیک اظهار کرد: شاخص آلودگی هوای شهرستان‌ آبیک در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۵۰۰ بود اما ساعتی پیش با مقداری کاهش روی ۴۷۰ قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون در وضعیت هوای ناسالم به سر می‌بریم‌ ولی شرایط به مرور بهتر می‌شود و شعاع دید و وزش باد هم نسبت به روز گذشته وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با اشاره به تعطیلی واحدهای معدنی گفت: درحال حاضر فعالیت‌هایی مانند معادن و واحدهای صنعتی که آلودگی ایجاد می‌کنند باید پایش و در صورت نیاز تعطیل شوند.

تعطیلی مدارس و ادارات اطلاع رسانی می‌شود

این مسئول با بیان اینکه نیروگاه شهیدرجایی همچنان مازوت می‌سوزاند، ابراز کرد: در راستای حل مشکل سوخت و نحوه فعالیت این نیروگاه پیگیری‌های متعددی انجام شده و دادستانی استان و شهرستان نیز برای رفع موانع موجود به این پرونده ورود کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به وجود گرد و غبار محلی در آبیک بیان کرد: باتوجه به وجود دشت الله آباد در آبیک آلودگی‌های این شهرستان بیشتر می‌شود و برای تصمیم‌گیری جهت تعطیلی مدارس و ادارات منتظر گزارش هواشناسی هستیم که معمولا تا شب زمان می‌برد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان