۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برخورد قانونی با باشگاه خبرساز خیابان فرشته
کد خبر: ۳۵۷۲۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۶ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

برخورد قانونی با باشگاه خبرساز خیابان فرشته

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو از برخورد قانونی با باشگاه خبرساز خیابان فرشته خبر داد

برخورد قانونی با باشگاه خبرساز خیابان فرشته

وی به ایجاد فاصله طبقاتی میان اقشار مختلف مردم، مانور تجمل‌گرایی و... اشاره کرد که با روح ایرانی اسلامی و انسانی سازگاری ندارد. چرا که ورزش قرار است سلامت روح و روان را در ما رشد دهد و همین ورزش مانوری برای تجمل یا هنر شده است.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب افزود: این‌گونه اتفاقات را ورزش نمی‌دانیم.

 
وی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اعلام کرد: وقتی یک باشگاه قهرمان‌های بزرگ ورزش دنیا را دعوت می‌کند، در حال جار زدن است. البته شخصاً از کم‌وکیف این باشگاه اطلاعاتی ندارم و مجوز نیز دریافت نکرده است ولی یک باشگاه ورزشی می‌تواند برای مخاطبان خاص قهرمانی خدمات ویژه‌ای قرار دهد.

احدی با بیان این که در چنین باشگاهی رخدادهای خاص قهرمانی رقم خواهد خورد و شاید بتوان برای آن توجیهی در نظر گرفت، افزود: از حال و هوای باشگاه مذکور مشخص است که برای عموم مردم است و مهمانان نیز از رشته‌های مختلف هستند و به ذهن این‌گونه می‌رسد که نباید در جامعه رشد یابد.

وی درعین‌حال از برخورد قانون با این اتفاقات سخن گفت و افزود: وقتی چنین باشگاهی به کمیسیون ماده 5 مراجعه کند، طبیعتاً از ورزشکاران حمایت خواهد کرد و بررسی می‌کند که آیا اساساً چنین شهریه‌ای برای این باشگاه مناسب است یا خیر.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بار دیگر تاکید کرد: اساساً این قبیل اتفاقات با روح پهلوانی و منش جوانمردی ما نزدیکی چندانی ندارد.

منبع:برنا
انتهای پیام /1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان