۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در عمليات كارآگاهان پليس قزوین
کد خبر: ۳۵۶۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۵ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در عمليات كارآگاهان پليس قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و اعتراف آن‌ها به ۳۰ فقره سرقت در قزوین خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در عمليات كارآگاهان پليس قزوین

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد منزل در سطح شهرستان‌های قزوین، بوئین‌زهرا و تاکستان بررسي موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقيقات تخصصي كارآگاهان اداره آگاهی و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي سرنخ‌هايي از سارقان حرفه‌اي اين سرقت‌ها به دست آمد.

جانشین انتظامی استان قزوین تصريح كرد: با بررسي‌هاي ميداني صحنه‌هاي سرقت مشخص شد سارقان با يك دستگاه ال‌نود و با پلاك مسروقه اقدام به سرقت از منازل کرده و متواري مي‌شوند.

وی بیان کرد: پس از شناسایی شماره خودرو ضمن فعال نمودن واحدهاي گشت، خودروی مورد نظر در مسیر حركت به سمت شهرستان بوئین‌زهرا رویت و در يک عمليات غافلگيرانه در شهرستان بوئين‌زهرا و در حين فرار متوقف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده در ادامه تحقيقات فني و ارائه دلايل و مدارك به 30 فقره سرقت منزل اعتراف کرده و با راهنمايي متهمان کليه محل‌هاي سرقت بازسازي و شکات شناسايي شدند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: در بررسي سوابق كيفري متهمان مشخص شد دارای سوابق متعدد سرقت بوده‌اند.

وی در پایان با بیان این‌که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: افزايش احساس امنيت مردم مهم‌ترين دغدغه پليس است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم ضمن رعايت نکات ضروري پيشگيري از سرقت، کليه موارد مشکوک را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسي قرار گيرد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان