۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین تروریست ها عامل سرسپرده غربی ها برای حذف جریان مقاومت/تهدید آمریکا به نابودی داعش شعاری دروغین است
کد خبر: ۳۵۶۴۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس تاکید کرد:

تروریست ها عامل سرسپرده غربی ها برای حذف جریان مقاومت/تهدید آمریکا به نابودی داعش شعاری دروغین است

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: هدف غربی ها ضعیف کردن کشورهای اسلامی برای از دست دادن مقاومت شان در مقابل اسرائیل است و حرف های رئیس جمهور آمریکا همچون شعارهای توخالی است و داشتن احساس خطر از ورود داعش به منافع آنها در عراق باعث موضع گیری شان شده است.

تروریست ها عامل سرسپرده غربی ها برای حذف جریان مقاومت/تهدید آمریکا به نابودی داعش شعاری دروغین است
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، صحبت های رئیس جمهور آمریکا در سرطان خواندن داعشی ها را دروغی آشکار دانست و اظهار داشت: آمریکایی ها تصورشان این بود که به واسطه داعش می توانند حکومت سوریه و عراق را تغییر دهند اما تیرشان به سنگ خورد.
وی افزود: غربی ها در عراق سرمایه گذاری عظیمی کرده بودند و بیش از هفت میلیارد دلار هزینه و ده هزار کشته دادند ولی حکومتی در این کشور سر کار آمد که مطابق میل آنها نبود در سوریه هم سرمایه گذاری کردند اما به نتیجه ای که مدنظر شان بود نرسیدند.
نماینده قزوین در مجلس در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که خطر داعش برای آنها و کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر است و منافع آمریکا در شهر اربیل عراق در حال تهدید است برای همین به فکر خلع سلاح داعش افتاده اند در واقع خودشان از این تروریست ها حمایت کرده و آنها را تقویت کردند.
وی روشن شدن افکار عمومی را نسبت به عملکرد داعش و اصل اقدامات تروریست ها را عامل اصلی نگرانی غرب دانست و اذعان داشت: البته حرف از نابودی داعش و در کل تروریست ها در عراق و سوریه یک شعار دورغین از سوی آمریکایی هاست.
عملا غربی ها برای خلع سلاح تروریست ها قدمی بر نمی دارند خود آنها با کمک برخی کشورهای عربی برای تامین شدن منافع و شکست جبهه مقاومت سه سال دنیای تروریست را علیه سوریه مجهز کردند و در انتها به نتیجه نرسیدند.
حسینی ادامه داد: نباید به حرف های اوباما برای نابودی داعش که آن را همچون سرطان دانسته است خوشبین بود.
غربی ها دوباره در یک فرصت مناسب از این تروریست های وحشی برای نقشه های دیگرشان علیه مسلمانان و در جهت ضربه زدن به کشورهای اسلامی استفاده خواهند کرد.
وی هدف غربی ها را ضعیف کردن کشورهای اسلامی برای از دست دادن مقاومت شان در مقابل اسرائیل برشمرد و گفت:  حرف های رئیس جمهور آمریکا همچون شعارهای توخالی است و داشتن احساس خطر از ورود داعش به منافع آنها در عراق باعث موضع گیری شان شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: غربی ها از گروهک تروریستی داعش در دو جهت استفاده کردند.
اولین مورد این بود که از اسلام یک چهره خشونت طلب و بی رحم و ظالم به جهانیان نشان دادند و در دومین رویکرد اینکه توانستند کشورهای اسلامی را ضعیف کنند که آمریکا از این دو مسئله اساسی بهره برد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسلمانان باید هوشیار بوده و غربی ها را دلسوز خود ندانند یادآور شد: اگر یک اسرائیلی و یا یک آمریکایی سفید پوست کشته شود گویی دنیا خراب شده است اما اگر یک میلیون افغانی یا هزاران انسان بی گناه در عراق و فلسطین و سوریه کشته شوند برای آنها اهمیتی ندارد.
نماینده قزوین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سیاست های اسرائیلی و آمریکایی همیشه مشخص بوده است و ما نباید با این حرف ها فریفته دشمنان خود شویم و گمان کنیم آنها از سیاست های خصمانه خود بر ضد اسلام و مسلمین دست برداشته اند.
انتهای پیام/2002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان