۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد
کد خبر: ۳۵۵۷۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد

جشن ملی ۱۴۰۰در یوم الله ۲۲بهمن با راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛
یوم الله 22 بهمن عيد بزرگ انقلاب اسلامي، سرآغاز حكومت الله بر جهان که به دست ملت قهرمان ايران اسلامي به رهبري خردمندانه حضرت امام خميني «رحمت الله عليه» به وقوع پيوست.

22بهمن تجلی وحدت ملی وغیرت دینی ، آوردگاه اتحاد وانسجام ملت بزرگ ایران اسلامی علیه استکبار جهانی.

22بهمن روز ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ، روز بیعت دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی).
22بهمن بانگ رسای استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک ايــام الله دهه مبارك فـجـــــر چهـل و سوميـن ســالگـرد پـيـروزي شـكوهـمنـد انــقلاب اســلامـي و تقارن خوش یُمن آن با ایام نورانی وجشن و سُرور ماه رجب المرجب و تهنیت یوم الله 22 بهمن و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و امام عزیز با تاكيد مجدد بر تعطيل ناپذيري و سلامت محور بودن مراسم و مناسبت هاي انقلابي، از همۀ فرزندان دیار شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپيمايي خودرويي و موتوري كوبنده تر از هميشه نداي حق طلبي خود را فرياد زده و با آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كنند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال هم به جهت شرایط کرونایی و حفظ جان و سلامت مردم، بصورت موتوري وخودرويي خانوادگی با حضور مردم شریف و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسیر های اعلامی در سراسر استان قزوین در صبح روز جمعه22/11/ 1400 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در شهر قزوین نیز از مسير ذيل برگزار خواهد شد:
انتهای بلوار شهید سلیمانی( مقابل صدا و سیما)-میدان سرداران -میدان میر عماد - میدان آزادی - مسجدالنبی ساعت 10صبح

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان