۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رکورد بی‌سابقه تولید روزانه هزار دستگاه محصول در شرکت لوازم خانگی پارس 
کد خبر: ۳۵۵۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل شرکت پارس خبر داد

رکورد بی‌سابقه تولید روزانه هزار دستگاه محصول در شرکت لوازم خانگی پارس 

محمدزاده گفت: شرکت  توانست در بهمن ماه میزان تولید روزانه محصول خود را از ۶۰۰ به ۱۰۰۰ دستگاه محصول افزایش دهد؛ این میزان تولید روزانه محصول در یک دهه گذشته در شرکت لوازم خانگی پارس بی سابقه بوده است . 

رکورد بی‌سابقه تولید روزانه هزار دستگاه محصول در شرکت لوازم خانگی پارس 
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام الله بیست و دو بهمن و رکود بی سابقه تولید روزانه ۱۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی در پارس نشستی باحضور  دکتر ایرج محمدزاده مدیر عامل لوازم خانگی پارس و مدیران و سرپرستان تولید در این کارخانه برگزار شد. 
 
در این نشست مدیر عامل لوازم خانگی پارس ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: به برکت دهه مبارک فجر شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس موفق شد با رشد  ۶۶.۶ درصدی در میزان تولید به رکورد بی‌سابقه در تولید روزانه هزار دستگاه محصول در یک دهه اخیر دست یابد. 

وی افزود: شرکت لوازم خانگی پارس توانست در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ از مرز تولید یکصد هزار محصول عبور نماید.
 
دکتر محمدزاده افزود بیان کرد: پارس متعلق به همه پرسنل پارس می‌باشد و دست یابی به این رکورد بی‌سابقه جز با تلاش جهادی مدیران و پرسنل پارس میسر نمی‌گشت. 
 
وی از کلیه مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش پارس تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله بتوانیم تا پایان سال 1400  به تولید روزانه 1200 دستگاه محصول دست یابیم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان