۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مکتب سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است
کد خبر: ۳۵۴۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مشاور امور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مکتب سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است/ داغ حاج قاسم تنها با ادامه راه او التیام می‌یابد

طاهره بیگم سیدی گفت: روش و منش حاج قاسم پس از شهادت نافذتر و برای دشمنان خطرناک‌تر شده است.

مکتب سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است
طاهره بیگم سیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: سردار سلیمانی با تفکر فراسرزمینی و اراده نجات مردم مظلوم منطقه و حتی همه‌ مسلمان جهان، بعنوان یک منجی وارد عرصه مبارزه با استکبار شده و با اعتقاد به نصرت الهی و ایجاد پایگاه‌های مقاومت در سراسر منطقه علاوه بر نجات مردم مظلوم و مسلمان کشورهای عراق و سوریه امنیت پایدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: سردار سلیمانی به لحاظ اعتقاد به دین مبین اسلام و عمل به آرمان‌هایش از خود یک شخصیت کاریزمایی و بی‌بدیل ساخته و تمامی قلوب و وجدان‌های بیدار را از سراسر ایران، کشورهای منطقه و حتی دنیا به خود جلب کرده بود.

مشاور امور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: شهید سلیمانی کوچکترین نگاهی به دنیا نداشت و عاشق مردم بود و سرانجام در راه امنیت مردم با شهادت به سوی معبود شتافت.

وی با بیان اینکه خصوصیات اخلاقی حاج قاسم همه را مجذوب خود می کند، گفت: دین‌مداری، عرفان و ایمان استوار و توکل، ولایتمداری، مبارزی خستگی ناپذیر، تلاش به رهایی مردم مظلوم جهان از سیطره استکبار جهانی، بی‌اعتنایی به مقامات دنیوی و عشق به شهادت، همه از ایشان یک انسان کامل ساخته است.

سیدی خاطرنشان کرد: شهادت سردارسلیمانی بدست شقی‌ترین انسان‌های عالم یعنی سردمداران استکبار جهانی، نشان از عظمت و بزرگی این مرد الهی است.

مسئولین در روزهای سخت باید در میدان باشند

مشاور امور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: عروج حاج قاسم به عالی‌ترین مقام الهی، قلب میلیون‌ها انسانِ با وجدان را به درد آورد، اگرچه که مطمئن هستیم در اوج آسمان‌ها، هنوز هوای همه را دارد، اما باور و هضم نبودنش برای دوستدارانش بسیار سخت است و تنها چیزی که سنگینی این داغ را سبک می‌کند، اهتمام و اراده بر ادامه راه و خط مشی سردار است.

سیدی با بیان اینکه هریک از دلدادگان این مرد الهی باید تلاش کنند در هر جایگاهی خود را به شخصیت او نزدیک کرده و در راه او قدم بگذارند، اظهار کرد: امیدوارم تا لحظه‌ای که نفسی هست دست از سربازی ولایت برنداریم تا مشمول دعای این سرباز ولایت قرار بگیریم.

وی با اشاره به لزوم وجود مسئولینی مانند سردار سلیمانی در روزهای تحریم و شرایط سخت اقتصادی عنوان کرد: حاج قاسم تجلی یک انسان متعهد، مدیری آگاه، هوشمند، مردمدار و پای کار بود که با تجربیات ارزشمند و اعتقاد قلبی، خدمت به مردم را سرلوحه‌خود قرار داده و در این راستا تلاش شبانه روزی داشت.

سیدی ادامه داد: شایسته است تمامی کسانی که در این دولت مومن و انقلابی در جایگاه‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند بیش از دیگران با الگوگیری از مکتب حاج قاسم به او اقتدا کرده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تجدید و تقویت نمایند.

مشاوره امور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان تصریح کرد: روش و منش حاج قاسم پس از شهادت نافذتر و برای دشمنان خطرناک‌تر شده است، به شرطی که ما و همه دوستداران او لحظه‌ای از مکتبش غفلت نکرده و در معرفی این ظرفیت عظیم معنوی با تمام قوا قدم برداریم.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان