۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باز سازی برج‌های خنک کن واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
کد خبر: ۳۵۲۳۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۶ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

باز سازی برج‌های خنک کن واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی

نيروهای متخصص نیروگاه شهید رجایی برج‌های خنک کن کمکی واحد‌های بخاری این نیروگاه را با هدف افزایش راندمان واحد‌ها بازسازی کردند.

باز سازی برج‌های خنک کن واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حبیب شریفی مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین گفت: برای تامین برق پایدار به ویژه در ماه‌های پیک مصرف برق، ضروری است تا با انجام اقدامات مناسب در حوزه‌های بهره برداری و تعمیرات، آمادگی واحد‌ها را افزایش دهیم که بر همین اساس، سیستم خنک کن کمکی واحد‌های بخاری که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان این نیروگاه مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت و بهره وری آن افزایش یافت.

وی افزود: در عملیات تعمیر و اصلاحی سیستم خنک کن کمکی واحد‌های بخاری که با پیشنهاد یکی از کارکنان حوزه بهره برداری همراه بود، متخصصان تعمیرات این نیروگاه اقدام به نصب والو درین در انتهای هدر آب اسپری نازل جهت جلوگیری از تجمع گل و لای کردند که این فعالیت تعمیراتی موجب افزایش راندمان و بهره وری برج‌های خنک کننده کمکی شد و کاهش قابل توجه مصرف آب را در پی داشت.

شریفی یادآورشد: سرعت انجام کار در این فعالیت تعمیراتی، کاهش نیروی انسانی مورد نیاز، صدمه ندیدن تجهیزات، انجام تعمیرات کم تر، افزایش راندمان و بهره وری تجهیزات از نتایج این فعالیت تعمیراتی بود که با موفقیت به انجام رسید.

به گفته مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین از ابتدای فصل پیک تابستان، متخصصان این نیروگاه به طور شبانه روزی درصدد حفظ آمادگی واحد‌های سیزده گانه برای تامین برق پایدار و خدمت رسانی به شهروندان بوده اند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان