۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دستگیری سارق مسلح خودرو در تاکستان و کشف ۴هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

دستگیری سارق مسلح خودرو در تاکستان و کشف ۴هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۴هزار ۷۴۰ نخ سیگار و دستگیری دو نفر در قزوین خبر داد.

دستگیری سارق مسلح خودرو در تاکستان و کشف ۴هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

فرمانده انتظامی تاکستان از توقیف خودروی حامل پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۳۰ طاقه پارچه قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالا‌های مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

عزیزی بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق تاکید کرد و افزود: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان و دستگاه‌های دولتی و نظارتی است.

دستگیری سارق مسلح خودرو در تاکستان

وی همچنین از دستگیری سارق مسلح خودرو در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

عزیزی افزود: پس از استعلام پلاک توسط ماموران مشخص شد خودروی مذکور سابقه سرقت از استان همدان را دارد، به همین منظور بلافاصله به راننده دستور ایست دادند، راننده بدون توجه به هشدار ماموران قصد متواری شدن داشت، اما با هوشیاری ماموران متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با تصریح بر اینکه در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۴هزار ۷۴۰نخ سیگار و دستگیری دو نفر در قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در راستای برخورد با متخلفین در حوزه توزیع دخانیات طی یک عملیات اطلاعاتی و فنی با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی کردند.

وی افزود: در بازرسی از واحد صنفی ۴هزار ۷۴۰نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز توزیع کشف و دو نفر را در این مورد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند؛ گفت: ارزش تقریبی سیگار کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه حدود ۲۰میلیون ریال اعلام است.

کشف ۵دستگاه ماینر فاقد مجوز در قزوین

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق (ماینر) در استان قزوین خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار کرد: برابر اخبار واصله مبنی بر استفاده از ماینر‌های غیرمجاز در یکی از باغ تالار‌های اطراف قزوین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت خبر طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد پنج دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌های استخراج بیت کوین توسط کارشناسان مربوطه حدود ۱۵۰میلیون ریال تعیین شده است، بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان