۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کمتر از ۱۰۰خانوار در آوج از نعمت گاز محرومند/ گازرسانی به ۶واحد تولیدی
کد خبر: ۳۴۷۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج خبر داد

کمتر از ۱۰۰خانوار در آوج از نعمت گاز محرومند/ گازرسانی به ۶واحد تولیدی

فرماندار آوج با بیان اینکه کمتر از ۱۰۰خانوار در این شهرستان از نعمت گاز محرومند؛ گفت: هم‌اکنون تنها دو روستای میلاق و کاروانسرا به دلیل فاصله زیاد از خط لوله اصلی و بالا بودن هزینه سرانه گازرسانی از نعمت گاز محروم است.

کمتر از ۱۰۰خانوار در آوج از نعمت گاز محرومند/ گازرسانی به ۶واحد تولیدی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ نصرت اله علیرضایی در دیدار حمید شعبانیان رئیس اداره بهره‌وری شهرستان‌های شرکت گاز استان قزوین و افتخاری رئیس اداره گاز شهرستان آوج اظهار کرد: عملکرد شرکت گاز استان قزوین در طرح گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان آوج از افتخارات دولت بوده که حقیقتا قابل تحسین و تقدیر است. 

وی با بیان اینکه کمتر از ۱۰۰ خانوار در شهرستان آوج از نعمت گاز محرومند؛ افزود: هم‌اکنون تنها دو روستای میلاق و کاروانسرا به دلیل فاصله زیاد از خط لوله اصلی و بالا بودن هزینه سرانه گازرسانی از نعمت گاز محروم است همچنین معدود خانوارهایی که خارج از بافت روستا بوده یا به دلیل ساخت مسکن در سال جاری در مرحله اخذ و نصب انشعاب هستند.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به گازرسانی به ۶واحد تولیدی طی چند ماه اخیر تصریح کرد: شهرستان آوج در شاخص درجه بندی مصرف گاز جزو مناطق گروه اول کشور محسوب می‌شود که به عنوان شهرستان سردسیر بها و تعرفه گاز آن از دو سال گذشته با قیمت پایین و به عنوان شهرستان سردسیری محاسبه می‌شود.

وی با تاکید بر تامین حقوق و مزایای کارکنان اداره گاز شهرستان آوج بیان کرد: از پیمانکار پروژه گازرسانی در سطح شهرستان انتطار می‌رود حداکثر توجه را در پرداخت حقوق، مطالبات و مزایای کارکنان این شرکت در شهرستان داشته باشد تا با جلب رضایت مندی آنها فرصت و زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان در طرح گازرسانی فراهم شود.

علیرضایی از تصمیمات و اتفاقات مثبت در حوزه ساختار مدیریتی و حقوق و مزایای نیروی انسانی این اداره در آینده نزدیک خبر داد و از پیگیری‌های مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان