۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر با ۵۰ درصد ظرفیت
کد خبر: ۳۴۷۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین اعلام کرد

بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر با ۵۰ درصد ظرفیت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: سالن‌های سینما و تئاتر و موسیقی می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت بخشنامه‌های اعلامی به فعالیت بپردازند.

بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر با ۵۰ درصد ظرفیت

محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت زرد و آبی در استان قزوین و با توجه به اینکه فعالیت مشاغل گروه ۳ در این وضعیت بلامانع است و از آنجایی که آموزشگاه‌های هنری و سالن‌های سینما و تئاتر و موسیقی در این گروه شغلی قرار دارند، لذا با هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی کرونا فعالیت این مشاغل هنری از تاریخ ۲۰ دی ماه تا زمانی که شرایط در همین وضعیت قرار داشته باشد با لحاظ کردن شرایطی بلامانع است.

وی درباره شرایط فعالیت این مشاغل هنری گفت: آموزشگاه‌های هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم تجمع، ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و ضوابط اعلامی از سوی وزارت ارشاد می‌توانند کلاس‌های خود را به‌صورت محدود و کنترل شده برگزار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تصریح کرد: سالن‌های سینما و تئاتر و موسیقی نیز می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت بخشنامه‌های اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت‌های لازم را در این خصوص اِعمال می‌کند و در صورت بروز هر گونه تخلف احتمالی، برخوردهای قانونی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: برگزاری هرگونه همایش و جشنواره و گردهماییِ فرهنگی و هنری و ادبی و آیینی و مذهبی همچنان ممنوع است و اینگونه فعالیت‌ها در شرایط زرد نیز برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان