۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین موزه کشاورزی قزوین با مدیریت جدید احیا می‌شود
کد خبر: ۳۴۶۱۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

موزه کشاورزی قزوین با مدیریت جدید احیا می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: موزه کشاورزی استان مطابق با مقررات و با مدیریت جدید احیا می‌شود.

موزه کشاورزی قزوین با مدیریت جدید احیا می‌شود

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره تعطیلی تنها موزه کشاورزی قزوین اظهار کرد: این سازمان در نظر دارد در طرح جدید‌ با تغییر مدیریت موزه کشاورزی؛ درصدد احیای مجدد این موزه باارزش هستیم و حکم تخلیه فرد مورد نظر در این موزه به منزله تعطیلی موزه کشاورزی نیست.

وی افزود: مجموعه باغستان که در آن موزه کشاورزی نیز دایر است متعلق به این سازمان است که در راستای حمایت از بخش کشاورزی و همچنین نشان دادن قابلیت و جایگاه این استان در تولید محصولات کشاورزی گشایش و راه‌اندازی شد.

به گفته وی طی سال‌های گذشته با هدف حفظ ادوات قدیمی صرفا جهت یک دوره بعنوان نمایشگاه کشاورزی در نظر گرفته شد، ولیکن چندین سال به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به استفاده غیرقانونی مسئول قبلی این موزه و همچنین استفاده شخصی نامبرده از ملک دولت و نیاز مبرم این سازمان به ملک مورد نظر مقرر شده جهت حفظ اموال موجود و ارج نهادن به آن؛ وسایل در اداره کل میراث فرهنگی که متصدی و متوالی این امر و متخصص در نگهداری این اموال است، قرار گیرد.

وی در پایان گفت: این سازمان درصدد است با مدیریت جدید، نسبت به احیای مجدد این موزه باارزش طبق مقررات با برنامه‌ریزی مناسب با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان اقدام کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان