۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین گردنه‌های پیچ بن و سپارده در الموت مسدود شد/ آمادگی ۳۵۰ راهدار در ایام زمستان
کد خبر: ۳۴۶۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۸ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

گردنه‌های پیچ بن و سپارده در الموت مسدود شد/ آمادگی ۳۵۰ راهدار در ایام زمستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با آغاز بارش اولین برف در گردنه‌های پیچ بن و سپارده در الموت شرقی و غربی به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و پیشگیری از حوادث این دو گردنه توسط عوامل راهداری مسدود شد.

گردنه‌های پیچ بن و سپارده در الموت مسدود شد/ آمادگی ۳۵۰ راهدار در ایام زمستان

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: گردنه پیچ بن در محور روستایی الموت، تنکابن و گردنه سپارده در محور قزوین، الموت به کلاچای قرار دارد و با توجه به شرایط خاص این مناطق هرسال به محض شروع بارش برف در آبان ماه توسط راهداران مسدود و در فصل بهار پس از پایان بارش‌ها بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: گردنه پيچ بن با 3 هزار و 300 متر و گردنه سپارده با 2 هزار و 800 متر ارتفاع از سطح دريا از مرتفع‌ترين گردنه‌هاي استان قزوین بوده و در فصل زمستان با بارش برف و پديده کولاک مواجه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین؛ با اشاره به آمادگی ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین برای خدمت‌رسانی در ایام زمستان به هموطنان توصیه کرد تا در زمان بارش برف و سرمای هوا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت سفرهای ضروری خودروی خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی در پایان گفت: کاربران جاده‌ای برای آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند اطلاعات را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان