۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین چاپ اعلامیه ترحیم ممنوع شد/ حریف بازارگردی مردم قزوین نمی‌شویم!
کد خبر: ۳۴۵۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۱۷:۳۲ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

چاپ اعلامیه ترحیم ممنوع شد/ حریف بازارگردی مردم قزوین نمی‌شویم!

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: اگر ما تمام امکانات، ادارات و کارکنان را به عنوان ناظر قرار دهیم باز هم حریف بازارگردی مردم نخواهیم شد، در شرایط فعلی کاهش آمار بیماری نیازمند همکاری همه مردم است.

چاپ اعلامیه ترحیم ممنوع شد/ حریف بازارگردی مردم قزوین نمی‌شویم!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی عصر امروز(شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کرونا درمان قطعی ندارد، فقط باید خودمراقبتی را افزایش دهیم. تاکنون دولت و مسئولان تمامی امکانات را به میدان آورده اند و تنها چاره کار رعایت اصول بهداشتی است.

وی افزود: اگر ما تمام امکانات، ادارات و کارکنان را به عنوان ناظر قرار دهیم باز هم حریف بازارگردی مردم نخواهیم شد تا بازار گردی را در این شرایط خطرناک کنار بگذارند، صدا و سیما باید برای مقابله با این موضوع و فرهنگ سازی ورود جدی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: در شرایط فعلی برگزاری مراسم ختم و عروسی به صورت چشم و هم چشمی شده و این موارد باعث شیوع کرونا می‌شود که در این حوزه تا اطلاع ثانوی چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم در چاپخانه‌ها و تجمع در مجالس به طور قطعی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد و نیز به تمامی مراسمات ختم فقط با حداکثر ۲۰نفر اجازه برگزاری داده می‌شود.

با کارفرمایان متخلف برخورد قانونی می‌کنیم

وی تاکید کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بدون اخذ نظر ستاد پیشگیری از کرونا و دانشگاه علوم پزشکی نباید درباره برگزاری نمازجمعه تصمیم گیری کند و هرگونه اظهارنظر درباره برگزاری نماز جمعه باید با هماهنگی ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ نقطه سفیدی در استان وجود ندارد، گفت: هیچ گونه نقشه رنگ‌بندی درباره ابتلا به کرونا به صورت شهرستانی نباید اعلام شود و متاسفانه آمار بستری و فوتی‌های این بیماری در استان نسبت به گذشته در حال افزایش است که کنترل و کاهش این آمار نیازمند همکاری بیشتر مردم استان است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: براساس گزارش‌های اعلام شده دریافتیم برخی کارفرمایان، کارگرانی که مبتلا به بیمای هستند را مجبور به حضور و ادامه کار می‌کنند که در این خصوص با کارفرمایان متخلف حتما برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/۱۷۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان