۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط دانشجویان بسیجی در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۷۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط دانشجویان بسیجی در قزوین

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه بیش از ۵ هزار ماسک با نظارت مراکز بهداشتی و درمانی در استان قزوین خبر داد.

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط دانشجویان بسیجی در قزوین

محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از اقدامات عملیات جهادی بسیج دانشجویی خدمات رسانی در شرایط غیرعادی، غیرطبیعی و حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل، زلزله و شیوع بیماری‌های واگیردار با همکاری اقشار مختلف بسیج و دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: این مجموعه در بحث شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی را تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در روستاها و مناطق مختلف استان انجام داده است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: یکی از کارهای مهم گروه‌های جهادی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، آموزش و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های مختلف خبری جهت رعایت اصول و انجام اقدامات بهداشتی است.

وی عنوان کرد: کمک به رفع آلودگی و ضدعفونی کردن مراکز عمومی، بهداشتی و معابر اقدام دیگری است که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در استان با تشکیل تیم‌هایی در همین زمینه به خدمات رسانی مشغول هستند.

بحرانی در پایان با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بقیه الله(عج) گفت: در این کارگاه با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی استان، روزانه بیش از 5 هزار ماسک تولید می‌شود که همه این اقدامات با نظارت مراکز بهداشتی و درمانی و رعایت مسائل ایمنی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان