۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رسیدگی به ۸ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد

رسیدگی به ۸ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تا پایان بهمن ماه امسال به بیش از ۸ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در استان رسیدگی شده است.

رسیدگی به ۸ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی قزوین تا پایان یازده ماهه سال جاری اظهار کرد: در این مدت تعداد 7 هزار و 307 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، 488 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 255 پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارایه فاکتور و کم فروشی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر و سوخت بوده و پس از آن سیگار قرار دارد که مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از 711 میلیارد و420 میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: در اجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی، واحد شهرستان آبیک با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به حجم پرونده‌‌های این حوزه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی آبیک در این اداره شهرستانی رسیدگی و اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذی ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت های تعزیرات حکومتی هشدار داد.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان