۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حفظ نظام و انقلاب و تبعیت از رهبری از پیام‌های حماسه ۹ دی است
کد خبر: ۳۳۹۳۱۲ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۹ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین در حاشیه مراسم ۹ دی:

حفظ نظام و انقلاب و تبعیت از رهبری از پیام‌های حماسه ۹ دی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حفظ نظام و انقلاب و تبعیت از رهبری از پیام‌های حماسه ۹ دی است؛ همچنین در چنین روزی همه با وحدت و همدلی نشان دادند که مقابل توطئه‌گران و دشمنان انقلاب ایستاده‌اند.

حفظ نظام و انقلاب و تبعیت از رهبری از پیام‌های حماسه ۹ دی است

منوچهر حبیبی در حاشیه برگزاری مراسم یوم‌الله 9 دی در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: 9 دی، روز بصیرت و آگاهی و همراهی ملت ایران با نظام و رهبری است.

وی افزود: مردم در چنین روزی نشان دادند که قدرشناس و موقعیت شناس بوده و هرگز از خطور قرمز خود عبور نخواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری و آرمان‌های انقلاب و شهداست و مردم آن را با هیچ چیز دیگر معامله نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: حفظ نظام و انقلاب و تبعیت از رهبری از پیام‌های روز 9 دی است؛ همچنین 9 دی ماه، روز انسجام و هماهنگی بود و همه با وحدت و همدلی نشان دادند که مقابل توطئه‌گران و دشمنان انقلاب ایستاده‌اند و مردم به هیچ وجه از انقلاب، نظام، رهبری و آرمان‌های خود عبور نخواهند کرد.

حبیبی در پایان تاکید کرد: مردم در هر شرایط و در هر زمانی نشان دادند که پای انقلاب هستند و همیشه جلوتر از مسئولین بوده و همراهی و پشتیبانی کرده‌اند؛ لذا وظیفه مسئولین نیز در قبال مردم سنگین‌تر است و باید قدر این مردم را بدانند و با تبعیت محض از ولایت، برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان