۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین درآمد ۴۸میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمک‌های مردمی/ ۲۳هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد
کد خبر: ۳۳۸۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۹ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون کمیته امداد استان خبر داد

درآمد ۴۸میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمک‌های مردمی/ ۲۳هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: درآمدهای نقدی ‌و غیرنقدی کمیته امداد استان در ۸ماهه نخست سال جاری، ۴۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

درآمد ۴۸میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمک‌های مردمی/ ۲۳هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فرزاد فرهادی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک اطلاع رسانی اصحاب رسانه در افزایش کمک‌های مردمی و اعتماد آنها به نهاد کمیته امداد بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: درآمدهای نقدی ‌و غیرنقدی کمیته امداد استان در ۸ماهه نخست سال جاری، ۴۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: درآمدهای نقدی کمیته امداد استان در ۸ ماهه امسال ۱۱ درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳درصدی درآمد صدقات کمیته امداد نسبت به سال گذشته گفت: مردم خیر و نیکوکار قزوین در بحث کمک به فرزند ایتام و محسنین از میانگین کشوری سبقت گرفتند.

فرهادی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد: در ۸ ماهه امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر حامی طرح اکرام ایتام و محسنین شدند که درآمد ما نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

مشارکت خیرین استان در ساخت و خرید ۴۷واحد مسکونی برای ایتام

وی بیان کرد: سرانه دریافتی هر فرزند یتیم در استان در ۸ ماهه امسال به طور میانگین ۴۴۸ هزار تومان بوده، این در حالی است که سرانه ایتام در کشور ۲۶۶ هزار تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: هم‌اکنون در استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر حامی طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

وی تصریح کرد: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند با کمک حداقل ۵ هزار تومان در ماه حامی طرح ایتام شوند و سرپرست معنوی یک فرزند را عهده دار شوند؛ چرا که کمک‌های حامیان واقعا موثر بوده است.

فرهادی بیان کرد : در استان قزوین یک هزار و ۶۱۴ فرزند یتیم و ۳ هزار و ۱۵۰ فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

وی با اشاره به کمک خیرین استان بیان کرد: خیرین استان در ۸ ماه نخست امسال در ساخت و خرید ۴۷ واحد مسکونی برای ایتام مشارکت داشتند.


این مقام مسئول در پایان گفت: میزان زکات جمع آوری شده در ۸ ماه امسال حدود ۱۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان