۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایران امروز در منطقه خلیج‌فارس حرف برای گفتن دارد/ امیددهی به جامعه جزو رسالت‌های اصلی یک رسانه انقلابی است
کد خبر: ۳۳۶۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

مشاور هوافضای سپاه پاسداران در قزوین:

ایران امروز در منطقه خلیج‌فارس حرف برای گفتن دارد/ امیددهی به جامعه جزو رسالت‌های اصلی یک رسانه انقلابی است

مشاور هوافضای سپاه گفت: خبرنگاران به جز بیان و قلم حلقه واسط کف جامعه با مدیران میانی و عالی دارند و باید خبرهای رشد و شکوفایی و ضعف‌ها در کنار هم بیان شود، درواقع باید ضمن بیان ضعف‌ها امید نیز به جامعه تزریق شود و این جزء رسالت‌های مهم خبرنگار است.

ایران امروز در منطقه خلیج‌فارس حرف برای گفتن دارد/ امیددهی به جامعه جزو رسالت‌های اصلی یک رسانه انقلابی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت روز خبرنگار و حمایت از صنایع کوچک مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید صادرات امروز(شنبه) در سالن همایش شرکت صنعت پلاست آبیار به همت اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

سردار خلخالی در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران به جز بیان و قلم، حلقه واسط کف جامعه با مدیران میانی و عالی دارند و باید خبرهای رشد و شکوفایی و ضعف‌ها در کنار هم بیان شود، درواقع باید ضمن بیان ضعف‌ها امید نیز به جامعه تزریق شود و این جزء رسالت‌های مهم خبرنگار است.

وی تاکید کرد: تزریق امید به جامعه زمینه ساز افزایش انگیزه در مردم منجر می‌شود و خبرنگاران در عرصه خبر باید به تزریق امید بپردازند و صداقت، رشادت و دقت خبرنگار دارای اهمیت است.

مشاور هوافضای سپاه پاسداران عنوان کرد: قطعا هیچ کسی نیست که فعالیتش بصورت کامل بدون ایراد باشد، اما باید سعی کرد که ایرادات را به حداقل کاهش دهیم و نباید این ایرادات برآمده از غرض ورزی باشد؛ در انتقال خبر نیز باید با فردی آگاه مصاحبه و گفت‌وگو کرد و ابتدا محاسن را بیان کرد و سپس نقص‌ها را گفت. 

وی افزود: ما امروز در خلیج فارس حرف برای گفتن داریم و قلب مسلمین جهان برای انقلاب اسلامی می‌تپد، این برآمده از صداقت و دوستی است و باید محاسن را برای جهان منعکس کنیم، چراکه درغیراین صورت افرادی در مقابل اقدام می‌کنند؛ درواقع نباید سکوت کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: انتخابات نزدیک است و آن‌هایی که دل به ملت نبسته‌اند بیشتر از آن‌هایی که دل به ملت نبسته‌اند فعالیت می‌کنند. باید رای دادن با آگاهی باشد و خبرنگار نیز باید آگاهی و پرسشگری خوب را که حق افراد است به کف جامعه منتقل کند.

وی افزود: اگر ما باتوجه به سلسله مراتب موجود پرسشگری نکنیم و افراد انتخاب شده به هر نحو که خواست اقدام کند و نظارت نباشد ما نیز مسئولیم.

خلخالی بیان کرد: انتخاب افراد توسط خود افراد جامعه انجام می‌شود و بنابراین روشنگری و آگاهی در این زمینه لازم است و نخستین وظیفه خبرنگار این است که درباره آنچه در جامعه وجود دارد بررسی کرده و نتایج را منعکس کند.

وی در پایان گفت: خبرنگاران باید حلقه مفقوده و رابط بین کف جامعه و مسئولین باشند، چراکه این روش به جامعه کمک می‌کند.

در ادامه حمیدرضا خانپور اظهار کرد: ما در سال گذشته و پنج ماهه نخست امسال جزء رتبه برتر قرار گرفتیم، در سال گذشته 123قرارداد و 162هکتار زمین صنعتی و امسال نیز 176هکتار زمین صنعتی به 50سرمایه گذار واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در پایان بیان کرد: حدود48میلیارد در زیرساخت‌ها سرمایه گذاری شد و در نتیجه از گروه 2کشور به گروه یک ارتقا پیدا کردیم و در سال رونق تولید که به حمایت از تولید و صنایع کوچک تاکید شده و لازم است این موضوع و تلاش‌های مسئولین استان در این راستا توسط خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان