۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۳۰ تن گندم قاچاق در قزوین کشف شد
کد خبر: ۳۳۶۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۷ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان:

۳۰ تن گندم قاچاق در قزوین کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان از كشف ۳۰ تن گندم غیر قانونی در بخش "اقبالیه" خبر داد.

۳۰ تن گندم قاچاق در قزوین کشف شد

سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و در پی کسب خبر از منابع مبنی بر ذخیره غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گندم در بخش "اقبالیه" بررسی صحت موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم و شناسایی محل دپوی گندم توسط عوامل پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی و همراهی نماینده اداره جهاد کشاورزی طی بازرسی از محل مورد نظر مقدار 30تن گندم قاچاق كشف و در نهایت تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی گندم‌های کشف شده را 510میلیون ریالی اعلام کردند از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار کالاهای اساسی بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در قزوین

وی ابراز کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز عوامل واحد گشت پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری از آزادراه "قزوین - زنجان" به یک دستگاه خودرو تاکسی "پژو" مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد 10 هزار و 907عدد انواع کیک و بیسکوئیت و آدامس قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

وی با اشاره به ارزش 150میلیون ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سوخت‌های قاچاق به مقصد نرسید

مرادی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران واحد گشت پاسگاه "شهرستانک" شهرستان "بوئین زهرا" حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی "نیسان" مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی گفت: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل سوخت (گازوئیل) بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر یک هزارو 700 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در اقدامی دیگر عوامل واحد گشت بخش "بشاریات" شهرستان "آبیک" نیز حین گشت زنی در یکی محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون "بنز" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که راننده فاقد مجوز حمل سوخت بود، عنوان کرد: با عملکرد هوشمندانه ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار 800 لیتر سوخت قاچاق که به طور ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

این مسئول در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر 60 میلیون ریال اعلام کردند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان