۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۱۲ فروردین برای همیشه به استیلای شیاطین پایان داد
کد خبر: ۳۳۲۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

۱۲ فروردین برای همیشه به استیلای شیاطین پایان داد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ۱۲ فروردین برای کشورمان یادآور پایان استیلای شیاطین بر این کشور بود که ملت ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به حیات نامبارک آنها پایان داد.

۱۲ فروردین برای همیشه به استیلای شیاطین پایان داد
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، عظیم دشتی عصر دیروز در گردهمایی هنرمندان بسیجی در اردبیل با هدف پاسداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این روز با عظمت ملت ایران با تمام توان به صحنه آمدند و برای همیشه به شیطنت‌ها و حرکت‌های الحادی نظام غرب پایان داده و بنای حکومتی را گذاشتند که جمهوریت و اسلامیت در آن حاکمیتی ارزشی و ماندگار بوده است.
وی با بیان اینکه در 12 فروردین جان دوباره به پیکره اسلام و روحی جدید به حرکت‌های غرورآفرین در استقلال و آزادی ملت‌ها برداشته شد، تصریح کرد: 12 فروردین روز حضور ارزش‌ها و دوری از هرگونه تکبر و خودپرستی است که در آن ملت ایران معیار و محک خود را پشتیبانی حقیقی در قالب جمهوریت و پایبندی به ارزش‌ها در قالب اسلامیت معرفی کردند.
دشتی با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نیز تبلوری از این حرکت غرورآفرین را در مشارکت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به نظاره می‌نشینیم، خاطر نشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران امروز با گذشت 34 سال به بلوغ کامل رسیده و تجلی این غرور واقعی را می‌توانیم در مشارکت همه‌جانبه مردم در صحنه‌های انتخابات ببینیم.
این مسئول بیان کرد: در حساس‌ترین مقطع ملت ایران در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنند تا بار دیگر در میدان مشارکت و تداعی حضور یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأثیرگذار و حرکتی مثبت داشته باشند تا بتوان بهترین و زیباترین جلوه‌های همراهی و همسویی مردم را به نظاره نشست.
وی اضافه کرد: هنر اصلی در تداوم حیات طیبه انقلاب اسلامی هنر در صحنه ماندن و پایبندی به ارزش‌ها و اصولی است که نظام‌های لیبرال سعی می‌کنند چنین اندیشه‌ای را بی‌ثمر و بی‌نتیجه نشان دهند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یادآور شد: همه ما باید مراقبت کنیم تا با تکیه بر دو عنصر بصیرت و ولایتمداری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی صحنه‌ای را خلق کنیم که در آن اوج عظمت حماسه‌آفرینی ملت ایران نمایان شود.
دشتی در پایان سخنان خود ادامه داد: کمتر کسی فکر می‌کرد که قطار انقلاب اسلامی بعد از گذر از مراحل و فازهای بسیار سخت و سهمگین امروز در اوج عظمت و اقتدار قرار گرفته و کشور ما بتواند به بهترین مصداق مردم‌سالاری دینی تبدیل شود.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان