۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مؤذن قزوینی رتبه دوم مسابقات کشوری را از آن خود کرد
کد خبر: ۲۸۹۴۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان

مؤذن قزوینی رتبه دوم مسابقات کشوری را از آن خود کرد

سید مصطفی حسینی، عنوان دوم بخش اذان هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح را از آن خود کرد.

مؤذن قزوینی رتبه دوم مسابقات کشوری را از آن خود کرد
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن بیان این خبر اظهارداشت : هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح  از 10 اردیبهشت در آبادان آغاز شد وعصر دیروز 12 اردیبهشت با معرفی گروه ها و نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان داد.
وی افزود : در رشته تواشیح، گروه «باقرالعلوم» از خوزستان مقام اول، گروه «طاها» از آذربایجان غربی مقام دوم، گروه «ثقلین» از یزد مقام سوم، گروه «مشکات» ازخوزستان مقام چهارم و گروه «بینات» از یزد مقام پنجم این دوره از مسابقات را به دست آوردند، گروه تواشیح اهل‌البیت(ع) به رهبری مجید وفاپور و جواد رفعتی در بخش ابتهال، نماینده استان قزوین در این رقابتها بود که به نتیجه‌ای دست نیافت.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه افزود : در رشته ابتهال، به ترتیب سعید پرویزی از تهران، مهدی فروغی از قم، مصطفی قاسمی از مازندران، نصرالله بریچی و سید نزار موسوی از خوزستان به عنوان نفرات اول تا پنجم شناخته شدند ، جواد رفعتی در بخش ابتهال، نماینده استان قزوین در این رقابتها بود که به نتیجه‌ای دست نیافت.
حجت الاسلام نوروزی همچنین ادامه داد : در رشته اذان ، سید مصطفی حسینی موذن جوان و با آتیه استان قزوین بعداز هادی چارقلو از تهران عنوان دوم مسابقات اذان را از آن خود کرد و، سید حامد ابطحی از بوشهر، مهدی خطیب فر از البرز و محمد یزدی از خوزستان رتبه های سوم تا پنجم را کسب کردند.
یادآور می شود، در این مسابقات بیش از 510 فعال قرآنی به تفکیک 40 گروه تواشیح، 32 مؤذن و 30 مبتهل در بخش آقایان، طی سه روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.
گفتنی است، مسابقات تواشیح و ابتهال در بخش بانوان، با 29 گروه تواشیح و27 مبتهل از امروز 13 اردیبهشت ماه اغاز وتا 15 اردیبهشت ماه در آبادان ادامه دارد.
منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین انتهای پیام/7008/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان