۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین پاكسازي مسير رودخانه باراجين قزوين از زباله
کد خبر: ۲۸۱۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز جهاني زمين پاك انجام گرفت

پاكسازي مسير رودخانه باراجين قزوين از زباله

همزمان با ۲ ارديبهشت روز جهاني زمين پاك مسير رودخانه بارجين قزوين پاكسازي شد.

پاكسازي مسير رودخانه باراجين قزوين از زباله
به گزارش صبح قزوین، صدرالدين عليپور مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوين در اين ارتباط اظهار داشت: روز دوم ارديبهشت هر ساله به عنوان روز جهاني زمين پاك پاس داشته مي‌شود و امسال از طرف سازمان حفاظت محيط زيست كشور اين روز با شعار «ارداده ملي براي زمين پاك» نامگذاري شده است.
دكتر عليپور يادآور شد: به همين مناسبت اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين برنامه هاي مختلفي را به صورت نمادين ار 2 تا 8 ارديبهشت امسال برگزار مي كند كه يكي از اين برنامه ها اجراي برنامه پاكسازي نمادين در قزوين و ساير شهرستان هاست.
وي در ادامه بيان داشت: هدف از اجراي اين برنامه آگاهي رساني، ترويج فرهنگ حفاظت و حراست از زمين، جلوگيري از پراكندن زباله و دفع غير بهداشتي زباله است.
مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوين گفت: برنامه پاكسازي مسير رودخانه باراجين قزوين با همكاري اين اداره كل و سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين انجام دمي‌شود و دانش آموزان مدرسه ابتدايي ايرانيان، پاكبانان، و دانشجويان دانشگاه پيام نور قزوين با عنوان تشكل محيط زيستي رزهاي سياه گردشگر به صورت چند اكيپ مسيرهايي از اين رودخانه را پاكسازي مي كنند.
وي در پايان گفت: زمين متعلق به همه مردم و همه نسل هاست و همه مردم نيز وظيفه دارند در حفظ و حراست از آن بكوشند و از آلوده كردن آن به زباله، سموم و غيره بپرهيزند.
پاكسازي 1 منبع: روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان