۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه سپاه /ده ها شبکه ماهواره ای به صورت مستقیم علیه کشور ما فعالیت می کنند
کد خبر: ۲۷۹۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاونت هماهنگ‌کننده فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) تصریح کرد:

صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه سپاه /ده ها شبکه ماهواره ای به صورت مستقیم علیه کشور ما فعالیت می کنند

مهدی طاهرخانی اظهار داشت: در حال حاضر ده ها شبکه به صورت مستقیم علیه کشور ما فعالیت می کنند و برنامه ریزی سپاه به صورتی است تا در مقابل تهدیدات و تهاجمات این چنینی ایستادگی کند.

صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه سپاه /ده ها شبکه ماهواره ای به صورت مستقیم علیه کشور ما فعالیت می کنند
مهدی طاهرخانی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در خصوص نقش و جایگاه سپاه پاسداران در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مصاحبه با صبح قزوین اظهار داشت: تمام تلاش سپاه پاسداران، حفظ و حراست از انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
در طول دفاع مقدس، سپاه در کنار دیگر نیروها و با همکاری نیروی مردمی به وظایف خود جامه عمل پوشاند.
وی اضافه کرد: فلسفه وجودی سپاه در مردمی بودن و خدمت  به آن ها خلاصه شده و این نهاد، حفاظت و صیانت از مردم را در اولویت اصلی وظایف خود قرار داده است.
 سپاه همیشه در بطن مردم بوده و تلاش خود را بر پایه خدمت به مردم بنا نهاده است بنابراین طبیعی است که مشکلات مردم را لمس کرده و اقدامات و خدماتی را به آن ها ارائه دهد.
معاونت هماهنگ‌کننده فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ بالاخص در برنامه های  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرهنگ یکی از عناصر حیاتی کشور به شمار می آید، درهمین راستا سپاه پاسداران با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری انتخاب می فرمودند، پیش قدم بوده و اقدامات لازم را در همین زمینه فراهم داشته است.
اقدامات فرهنگی سپاه در برابر حملات دشمن، با سرعت، دقت، برنامه ریزی منظم و منسجم و با بکارگیری از ظرفیت های مردمی صورت می گیرد.
وی در یبان مهمترین دستاوردهای فرهنگی اذعان داشت: در حال حاضر ده ها شبکه به صورت مستقیم علیه کشور ما فعالیت می کنند و برنامه ریزی سپاه بصورتی است تا در مقابل تهدیدات و تهاجمات این چنینی ایستادگی و مقاومت کند.
هم چنین ما باید جامعه خود را از طریق آگاه سازی، تقویت ایمان و تربیت اسلامی نسل جوان، در مقابل این جنگ نرم واکسینه کنیم.
وی با اشاره به گستره خدمات سپاه  در حوزه های مختلف تصریح کرد: در هر عرصه ای اگر پای حفظ انقلاب و نظام در میان باشد، به رهبر انقلاب اقتدا کرده و از هرگونه اقدامی مضایقه نمی کنیم.
اگر مصلحت نظام در این باشد که سپاه در اقتصاد کلان نظام هم همکاری و از آسیب ها و حملات دشمن جلوگیری کند، با آمادگی 100 درصد این اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام/7008/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان