۱۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۷ یکشنبه

صبح قزوین اجازه ندهیم رویکرد اقتصاد مقاومتی به دست فراموشی سپرده شود
کد خبر: ۲۷۷۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

اجازه ندهیم رویکرد اقتصاد مقاومتی به دست فراموشی سپرده شود

روزبه گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی باید با توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری و طبق اصول بیان شده مورد عنایت قرار گرفته و از این مقوله نگیریم.

اجازه ندهیم رویکرد اقتصاد مقاومتی به دست فراموشی سپرده شود
به گزارش صبح قزوین، مرتضی روزبه، استاندار قزوین در نشستی که با حضور نوبخت معاون اول رئیس جمهور در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی باید با توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری و طبق اصول بیان شده مورد عنایت قرار گرفته و از این مقوله نگیریم.
وی تاکید کرد: مدیران باید بر طبق موضوع اقتصاد مقاومتی تغییرات را در خود ایجاد کنند و بر همین اساس از حداکثر ظرفیت منابع استفاده کنند.
استاندار قزوین ادامه داد: ظرفیت های فراوانی در کشور ما وجود دارد که می توان با توسل به این ظرفیت ها و همچنین نگاه توسعه منطقه ای آن ها را نهادینه کنیم که بر همین اساس قطعا به آرزوی دیرینه خود یعنی فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی دست خواهیم یافت.
وی بیان داشت: در آستانه تبیین برنامه ششم رویکردی را در جلسات توسعه اقتصادی خود اتخاذ کرده تا بتوانیم این جلسات را مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا کرده و  در این حوزه ها از منویات ایشان در سند ششم توسعه استان استفاده لازم را برداریم.
انتهای پیام/7008/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان