۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین هوشیاری و درصحنه بودن مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: ۲۷۱۶۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

هوشیاری و درصحنه بودن مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: حضور پرشور مردم بصیر و آگاه کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

هوشیاری و درصحنه بودن مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در مجتمع شهید آوینی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است.

وی افزود: تشکیل سازمان بسیج سازندگی یکی از تدابیر مقام معظم رهبری است که با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در بسیج، علاوه بر وظایف محوله، حرکت در مسیر سازندگی را نیز بر عهده این نهاد قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه سازندگی همراه و کم‌‌رسان سایر دستگاه‌ها و نهادها است و با توجه به زمان کوتاهی که از تشکیل این سازمان می‌گذرد اقدامات مهم و تاثیرگذاری در عرصه سازندگی صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

طاهرخانی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی همکاری با دستگاه‌های دولتی را فارغ از حزب و جناح سیاسی در دستور کار خود قرار داده، اضافه کرد: بسیج سازندگی، دولت را اصل نظام می‌داند و موفقیت دولت را موفقیت نظام تلقی می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های بسیج سازندگی خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته است که بسیجیان با روحیه جهادی و با رغبت برای کمک و سازندگی در این مناطق پیش قدم شده و در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین با اشاره به اقدامات موثر بسیج سازندگی در حوزه مختلف اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین دولتی است، بحث اقتصاد مقاومتی است.

طاهرخانی ادامه داد: بسیج سازندگی با اعطای تسهیلات بانکی و اقدامات مورد نیاز دیگر زمینه‌های ایجاد اشتغال را ایجاد کرده که مصادیق آن در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات حیاتی بسیج و سپاه در زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: ساماندهی روستاهای آسیب دیده در کرمانشاه به سپاه محول شد که اقدامات موثری در جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفت.

این مسئول اضافه کرد: ارسال ماشین‌آلات سنگین جهت آواربرداری، برپایی چادرها برای اسکان اضطراری، توزیع مواد خوراکی و بهداشتی، اعزام تیم‌های پزشکی از موارد قابل ذکر و مهمی است که در ساعات اولیه حادثه با هماهنگی‌های لازم به درستی انجام شد که تایید این صحبت رضایت مسئولین استانی کرمانشاه و مردم غیور این استان است.

طاهرخانی در ادامه به اهمیت شرکت همه اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره و بیان کرد: نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به خصوص آمریکا با حضور مردم بصیر و آگاه ایران خنثی خواهد شد چرا که ورود دشمن اینبار از مسیر جنگ نرم است و مقابله با آن نیازمند هشیاری و در صحنه بودن مردم غیور ایران است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان