۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین مصرف ۹۰میلیون لیتر بنزین طی روز گذشته/ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است
کد خبر: ۲۶۵۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۷ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نفت استان قزوین اعلام کرد:

مصرف ۹۰میلیون لیتر بنزین طی روز گذشته/ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است

مدیرعامل شرکت نفت استان قزوین بیان کرد: غیر از روزهای شهریورماه که با پیک مسافرت‌ها روبرو هستیم مصرف بنزین ۶۵ میلیون لیتر در روز است؛ اما روز گذشته ۹۰میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد؛ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است.

مصرف ۹۰میلیون لیتر بنزین طی روز گذشته/ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است
مسعود شرفی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ایام تابستان و به علت افزایش مسافرت‌ها هر ساله ما شاهد افزایش مصرف بنزین در سطح کشور هستیم.

وی افزود: غیر از روزهای شهریورماه که با پیک مسافرت‌ها روبرو هستیم مصرف بنزین 65 میلیون لیتر در روز است؛ اما روز گذشته 90میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد؛ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است.

مدیرعامل شرکت نفت استان قزوین اذعان کرد: ترافیک ایجاد شده طی روز گذشته(پنج شنبه) در جایگاه‌های استان ناشی از حضور مسافران از استان‌های دیگر بود؛ ما از مناطق دیگر هم واردات بنزین داریم و هیچ جایگاهی تعطیل نیست.

وی با بیان اینکه از پالایشگاه تهران بنزین دریافت می‌کنیم، گفت: ممکن است جایگاهی در استان بنزین خریداری نکند؛ اما ما به صورت اعتباری به آنها سوخت می‌دهیم.

این مسئول بیان کرد: در زمان‌های عادی انبار شرکت نفت تا ساعت 20 هر شب فعال است اما شب گذشته تا ساعت 2 بامداد فعالیت داشت و هرمسئولی در پخش بنزین کوتاهی کند با او برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان