۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین عامل قتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد
کد خبر: ۲۴۹۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۱ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

عامل قتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عامل قتل عضو جدید شورای شهر شال خبر داد.

عامل قتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پس از کسب خبر درگیری مسلحانه در روستای “عبدالرب آباد” از توابع بخش انتظامی شال بلافاصله در محل حاضر و پس از بررسی مشخص شد که هفت نفر از اهالی شهر اسفرورین ، ساکن روستای عبدالرب آباد با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به هویت مجید محمد رضایی درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: مهاجمان در حین درگیری با اسلحه شکاری به سوی مجید محمد رضایی ، عضو جدید شورای شهر شال شلیک و وی را مجروح و از صحنه متواری و فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل که در اثر شدت جراحات وارد فوت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه مرحوم عضو جدید شورای منتخب شهر شال بوده است، گفت: پس از این حادثه جهت جلوگیری از عواقب و حوادث احتمالی طرح مهار اجرا و با تشکیل کارگروه ویژه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش آغاز شد.

محمودی افزود: با بررسی شواهد و تحقیقات از شهود حاضر در صحنه مشخص شد دو قبضه اسلحه شکاری در دستان متهمان (م- ا) و (ا- م) مشاهده شده و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی بوده است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان ، هر هشت نفر متهم متواری دستگیر و در تحقیقات فنی و پلیسی محل اختفاء اسلحه ها کشف و متهم (م- ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان