۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در كنار افتخارات خود‌، فضاي سبز و محيط مناسبي مهيا كرده است
کد خبر: ۲۴۴۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديركل محيط زيست استان قزوين:

دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در كنار افتخارات خود‌، فضاي سبز و محيط مناسبي مهيا كرده است

هم زمان با روز درختكاري، ۱۸ اصله نهال در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين كاشته شد.

دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در كنار افتخارات خود‌، فضاي سبز و محيط مناسبي مهيا كرده است
به گزارش صبح قزوین، اين مراسم با حضور دکتر علي‌پور مديركل محيط زيست استان قزوين، مهندس ضامني معاون فني و آبخيزداري منابع طبيعي استان،‌ دكتر موسي‌خاني ريیس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، در بوستان مطالعه دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد.
در حاشيه اين مراسم دکتر علي‌پور با ابراز خرسندي از حضور در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين گفت: به مجموعه اين دانشگاه تبريك مي‌گويم كه فضاي خوب و مطلوبي ايجاد كرده‌اند و يكي از عواملي كه زيبايي‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين را دو چندان كرده، همين فضاي سبز ديدني و زيبا است.
مديركل محيط زيست استان ادامه داد: درخت منشا همه‌ي نعمت‌هاي الهي و مظهر زندگي است؛ در همين راستا و با توجه به علاقه‌مندي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين مبني بر حفاظت و حراست از محيط زيست و منابع طبيعي، يك برنامه درختكاري با همكاري اين دانشگاه برگزار كرديم.
دکترعلي‌پور در پايان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در كنار فعاليت‌ها و افتخارات آموزشي خود،‌ توانسته است با ايجاد فضاي سبز مناسب در محيط دانشگاه، يك فضاي مطلوب براي دانشجويان و دانش‌آموختگان خود فراهم نمايد كه جاي تقدير و تشكر دارد.
معاون فني و آبخيزداري منابع طبيعي استان قزوين نيز با اشاره به بافت سنگي و خاك سخت زمین دانشگاه آزاد اسلامي قزوين اظهار داشت: با وجود اين مشكلات، فعاليت‌هاي بسيار خوبي در زمینه ایجاد فضای سبز در اين دانشگاه انجام شده كه محيطي زيبا را فراهم آورده است.
مهندس ضامني افزود:‌ نگهداري فضاي سبز بر همه‌ي ما واجب است؛ در همين راستا اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان با توزيع 250 هزار اصله نهال، سعي كرده سهم بسزايي در اين امر نيك و پسنديده داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد:‌ با توجه به پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين و موقعيت جغرافيايي آن، با مخزن سازي و جمع‌آوري آب‌‌راه‌ها و ريزش‌هاي فصلي و جاري، مي‌توان از اين آب‌ها براي آبياري استفاده كرد تا به اين ترتيب به محيط زيست كمك كنيم.
شايان ذكر است؛ به همين مناسبت واحد فضاي سبز دانشگاه آزاد اسلامي قزوين نيز با توزيع بذر گياهان زينتي بين دانشجويان و كاركنان، روز درختكاري را گرامي داشت.
1 4 انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان