۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین مقاومت تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است
کد خبر: ۲۴۱۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مقاومت تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن در تلاش است از راه تحمیل جنگ اقتصادی بر کشور سلطه یابد گفت: همچنان که در دوره دفاع مقدس به وسیله مقاومت دشمن را شکست دادیم باید در میدان اقتصاد نیز مقاومت را در دستور کار خویش قرار دهیم.

مقاومت تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است

مرتضی روزبه در گفت‌وگوی اختصاصی با  خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد:  بحث اقتصاد مقاومتی که چندی پیش  سیاست های کلی آن توسط مقام معظم رهبری مطرح  شد در راستای نامگذاری شعار سال است.

وی افزود: دشمن یکی از روش های مقابله با ملت ایران را در تحمیل جنگ اقتصادی دانسته و ما همچنان که در دوره دفاع مقدس به وسیله مقاومت توانستیم دشمن را به فضل الهی شکست دهیم، در عرصه میدان اقتصاد نیز باید با مقاومت پشت دشمن را در این جبهه به خاک بمالیم.

وی افزود: رویکرد اقتصاد مقاومتی به  تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی مرتبط می‌باشد که نفت یکی از این ظرفیت‌ها است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایران کشور بزرگی است و استعدادها و ظرفیت‌های زیادی دارد.
توجه به این ظرفیت‌ها و بهره‌برداری از آن یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی اگر مسیر به خوبی پیموده شود همچنان که در دوران جنگ از همه  ظرفیت‌ها برای شکست دشمن استفاده شد می‌توانیم دشمن را شکست داده و پیروز این میدان باشیم.

روزبه عنوان داشت: برای مقاومت در این جبهه باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده نماییم و باید در این عرصه همه سرزمین‌های کشور به مانند سرزمین خوزستان فرض شود.
 n00477118-b

استاندار قزوین تاکید کرد: اگر خوزستان دارای نفت است همه استان‌های کشور نیز دارای ظرفیت‌های اقتصادی همانند نفت هستند که می‌تواند در اقتصاد ایران اثرگذار باشد.

وی به فعالیت‌های انجام شده در استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: استان قزوین  دارای نعمات بی‌شماری است که می‌توان از آن استفاده نمود.
هر کدام از بخش‌های کشاورزی و صنعت، خدمات و  حوزه‌های دانشگاهی نقشی اساسی در این عرصه دارد و ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

روزبه اضافه کرد: البته مدتی است این حرکت در دستور کار استان قرار گرفته و مسئولان در حال شناسایی ظرفیت‌های بالقوه استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشند.
امیدواریم به زودی نتیجه این شناسایی‌ها از مرحله بالقوه به مرحله بالفعل برسد.

images

استاندار قزوین اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در سال جدید برای هموطنان سالی سر شار از امید، نشاط، پر کاری و تلاش مضاعف مردم، مدیران و مسئولین برای تحقق اصول اقتصاد مقاومتی باشد و در استان قزوین نیز شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.
 

انتهای پیام/۶۰۰۱/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان