۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد
کد خبر: ۲۳۸۰۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۹ ساعت: ۱۵:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را در راه خدمت به هم وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال ماجور خواهد بود.

خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور حمید ره انجام مدیرعامل هلال احمر قزوین از نیروهای پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین و اکیپ‌های امداد نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین دیدار کرد.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار نوروزی اظهار کرد: تعطیلات نوروز ایامی است که اکثر مردم به فکر مسافرت و گذراندن یک تعطیلات مناسب و خوب هستند؛ اما در این میان نیز عده‌ای دیگر به فکر خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در ایام نوروز به جای رفتن به تعطیلات و تفریح به دنبال خدمت رسانی به مردم هستند تا نظم و امنیت و آرامش در استان فراهم شود که این رویکرد یک خدمت ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در قزوین ابراز کرد: خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را در راه خدمت به هم وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال ماجور خواهد بود.

وی اذعان کرد: امروز ما برای عرض خداقوت به دوستان هلال احمر آمدیم تا از لطفی که خدای متعال به این عزیزان دارد، بهره مند شویم.

امام جمعه قزوین در توصیه‌ای به رانندگان تصریح کرد: به طور یقین این انتظاری بجاست که همه مسافران و رانندگان در این ایام با رعایت قوانین جان خود و دیگران را حفظ کنند تا شیرینی سفر و تفریح نوروزی با اتفاقات ناگوار تلخ و ناگوار نشود.
همچنین آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه با حضور در پست ایمنی و سلامت نوروزی فلکه مینودر قزوین و با امضاء میثاق نامه، به کمپین ملی"نه به حوادث جاده ای" پیوست.

همچنین در ادامه این دیدار بابایی معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر کشور در بازدید از عملکرد پست‌های امدادی قزوین گفت: هفدهمین طرح نوروزی سلامت مسافران در کل کشور در حال اجراست و در استان قزوین و شهرهای مختلف نیز به خوبی قبل از آغاز سال جدید شروع شد.

وی در ادامه افزود: در نگاه ما نجات جان یک نفر از مردم هم برای تیم هلال احمر ارزشمند است، زیرا باید بتوانیم آمار تصادفات و تلفات جاده ای را کاهش دهیم.

بابایی در پایان گفت: اصل هدفی که ما دنبال می‌کنیم طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافران است و سپس فرهنگ سازی لازم در بین مردم که باید با جدیت انجام شود تا شاهد خسارات جانی و مالی کمتری در سال‌های آینده باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان