۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اختصاص ۵۳۰میلیارد تومان به حوزه عمرانی در سال جاری/ پلمپ ۱۸۹۵ حلقه چاه غیرمجاز
کد خبر: ۲۳۶۱۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

اختصاص ۵۳۰میلیارد تومان به حوزه عمرانی در سال جاری/ پلمپ ۱۸۹۵ حلقه چاه غیرمجاز

معاون عمرانی استاندار قزوین از پلمپ ۱۸۹۵ حلقه چاه غیرمجاز خبرداد و بیان کرد: کل اعتبارات عمرانی طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان است که ۵۳۰ میلیارد تومان در سال جاری اختصاص یافت.

اختصاص ۵۳۰میلیارد تومان به حوزه عمرانی در سال جاری/ پلمپ ۱۸۹۵ حلقه چاه غیرمجاز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: 750 میلیارد تومان اعتبارات 25 شهرداری استان بود که 200 میلیارد تومان آن به عنوان فعالیت عمرانی از طریق ارزش افزوده پرداخت شد که 70 میلیارد آن در بخش روستایی و 250 میلیارد تومان ان نیز فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر قزوین اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: احداث هزار واحد نیروگاه خانگی 5 کیلووات برای مددجویان کمیته امداد، احداث مجتمع گلخانه ای در سه پروژه در شهرک‌های کشاورزی و آبیاری تحت فشار در 20 هزار هکتار از اقداماتی است که در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: شهرک‌های صنعتی که در تداخل با زمین‌های کشاورزی قرار داشت، ساماندهی شد و بیابان زدایی از جمله برنامه‌هایی بود که از سال 94 شروع شد و 5 هزار هکتار در آبیک و بویین زهرا تحت این اقدام قرار گرفت.

وی ابراز کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری به منظور بهبود فضای کسب و کار راه اندازی شد، دوخطه کردن راه آهن قزوین به تهران نیز در حال انجام است که برای اردیبهشت ماه سال 96 افتتاح می‌شود.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی با حمایت بخش خصوصی
فرخزاد بیان کرد: احداث راه اصلی قزوین-تنکابن تا 90 درصد طرح اجرایی آن پیشرفت داشته است و منتظر تایید طرح محیط زیست استان گیلان در این حوزه هستیم و 36 میلیارد تومان برای ادامه پروژه الموت تنبکابن در بودجه سال جاری اختصاص یافته است.

وی از تامین 86 درصدی آب شرب سالم روستایی خبرداد و گفت: بهره مندی 605 روستا از اینترنت پرسرعت، 32 هزارنفر از روستاییان نیز تحت بیمه روستایی قرار گرفتند؛ همچنین سند توسعه روستایی نیز به تصویب رسید.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: در سال 92 پلمپ چاه‌های غیرمجاز 226 حلقه بود که این میزان طی سال‌های 94 و 95 به 1895 حلقه افزایش یافت.

وی افزود: برنامه ریزی برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی با حمایت بخش خصوصی و بانک پاسارگارد در 90 هکتار زمین انجام شده که این بیمارستان توریسم درمانی است که هتلی نیز در کنار این بیمارستان ساخته خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری الوند بیمارستان 120 تختخوابی در این شهر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان ساخته خواهد شد، همچنین 2300 میلیارد تومان به زیرساخت‌های هلال احمر پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: کل اعتبارات عمرانی طی سال‌های 95 و 96 بالغ بر 940 میلیارد تومان است که برای 50 پروژه تعریف شده و 530 میلیارد تومان در سال جاری اختصاص یافت و مابقی برای سال آینده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان