۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین گازگرفتگی یک خانواده آوجی را راهی بیمارستان کرد
کد خبر: ۲۳۰۰۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین:

گازگرفتگی یک خانواده آوجی را راهی بیمارستان کرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین از گازگرفتگی یک خانواده آوجی خبر داد.

 گازگرفتگی یک خانواده آوجی را راهی بیمارستان کرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ احمد قاسمی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۷ روز سه شنبه طی تماسی با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان آوج با اعلام علائم گاز گرفتگی شامل سردرد، افت هوشیاری، تهوع و تنگی نفس در اعضای یک خانواده در روستای نقاش به سرعت آمبولانس‌های اورژانس از پایگاههای آوج و آبگرم روانه محل حادثه شدند.

وی افزود: با گذشت ۱۵دقیقه آمبولانس پایگاه آوج با طی مسیر کوهستانی ۱۶گیلومتری به محل حادثه رسید و با بررسی صحنه حادثه مشخص شد بانوی ۳۶ ساله روستایی، مادر خانواده به همراه پسران ۱۲و ۲ ساله اش در حمام خانه خود به علت نصب آبگرمکن بدون دودکش دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند.

این مسئول با اشاره به مسدود شدن مسیر به دلیل بارش برف و تلاش تکنیسین‌های اورژانس و اهالی روستا برای رهاسازی آمبولانس از کوچه های گلی روستای نقاش ادامه داد: با حضور تیم دوم از تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه به سرعت اقدامات درمانی حمایتی برای حادثه دیدگان آغاز شد و ۳ مصدوم با حال عمومی مناسب بعد از طی مسیر ۷۰ کیلومتری به بیمارستان شفاء شهر تاکستان منتقل شدند.

قاسمی همچنین خواستار توجه مردم به رعایت نکات ایمنی به منظور حفظ سلامت خود و خانواده و جلوگیری از وقوع حوادث این‌چنینی شد.
انتهای پیام/2002 

منبع: مهر قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان